Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 88
Εργαλεία και τεχνικές λιτής διαχείρισης. Μελέτη περίπτωσης με εφαρμογή ανάλυσης σεναρίων αστοχίας σε παραγωγική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του μοντέλου της Λιτής Διαχείρισης (Lean) καταρχήν σε θεωρητικό επίπεδο παρουσιάζοντας τα βασικά στοιχεία αυτής. Γίνεται σύντομη ανασκόπηση της σύγχρονης διεθνούς βιβλιογραφίας ...
Οικονομοτεχνική αξιολόγηση εφαρμογής καλών πρακτικών στο λιανικό εμπόριο με άξονα την ολική ποιότητα: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Το λιανικό εμπόριο είναι ένας ιδιαίτερα ανταγωνιστικός κλάδος. Οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε μία συνεχή αναζήτηση καλών πρακτικών με στόχο την συνεχή βελτίωση της απόδοσής τους. Οι οργανισμοί μελετούν κάθε δυνατή πτυχή που ...
Αποτίμηση επιχειρήσεων με στοχαστικές μεθόδους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Το κινητό εμπόριο στην απόκτηση & διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-21)
Η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας έχει συμβάλει στη δημιουργία μίας ψηφιακής κοινωνίας. Με τη χρήση των τεχνολογικών καινοτομιών τροποποιούνται όχι μόνο οι επιχειρηματικές δραστηριότητες αλλά και οι μεμονωμένες δραστηριότητες ...
Στρατηγική και ΔΟΠ στον κλάδο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον ξενοδοχειακό κλάδο και η μελέτη περίπτωσης του προορισμού Costa Navarino βάσει του μοντέλου επιχειρησιακής αριστείας MBNQA. Πριν όμως παρατεθούν ...
Μελέτη περίπτωσης βιομηχανικών αγοραστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εύρεση στον κλάδο της χαρτοποιίας των ανθρώπων οι οποίοι έχουν τον καθοριστικό ρόλο όσον αφορά την αξιολόγηση αλλά και επιλογή προμηθευτών. Δηλαδή ο εντοπισμός των ατόμων εντός της ...
Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις στο κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Στόχος της παρούσα εργασίας είναι η μελέτη της πρακτικής του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι επιπτώσεις της στα οικονομικά αποτελέσματα της επιχείρησης. Θα επιχειρηθεί να συνδεθεί με το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων και ...
Στρατηγική ανάλυση του γαλακτοκομικού κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Το γάλα είναι ένα αγαθό το οποίο καταναλώνεται ευρέως και από το οποίο παράγονται διάφορα προϊόντα σε όλη τη γη. Είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα και αποτελεί ένα μοναδικό συνδυασμό υδατανθράκων, πρωτεϊνών, λιπαρών, ...
Εφαρμοσμένο βιομηχανικό μάρκετιγνκ: το παράδειγμα του κλάδου της βιομηχανίας μεταποίησης χάρτου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει το βαθμό επιρροής των διαθέσιμων μέσων προώθησης τόσο στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών των επιχειρήσεων του κλάδου της μεταποίησης χάρτου πολυτελείας, και των άμεσα ...
Στρατηγικές μάρκετινγκ ενός μικρού tour operator σε μια μεγάλη και ώριμη τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Στην Ελλάδα οι περισσότεροι τουρίστες διακινούνται με τη βοήθεια των tour operators. O ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι πολύ έντονος, διότι υφίσταται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν ...