Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 88
Ανάλυση του κλάδου των ινστιτούτων αισθητικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η αισθητική αποτελεί την τέχνη με την οποία ο άνθρωπος έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τα ωραία χαρακτηριστικά του και να βελτιώσει ελαττώματα που έχουν σχέση με την αισθητική προβολή του. Η σύγχρονη εξέλιξη της τεχνολογίας ...
Εφαρμογής βασικών δεικτών επίδοσης (KPIs) : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Εκπαίδευση ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας από εκπαιδευτές μικρότερης ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων είναι εκ φύσεως σύνθετος και απαιτητικός. Η μαθησιακή διεργασία των εκπαιδευομένων καθορίζεται από πλήθος αλληλεξαρτώμενων παραγόντων, των οποίων ο ρόλος και η λειτουργία δεν έχει εύκολα ...
Αξιολόγηση και δημιουργία αξίας σε ένα πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στην Ελλάδα : μια διαχρονική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στη σύγχρονη εποχή, που στόχο του μάρκετινγκ δεν αποτελούν πια οι ικανοποιημένοι πελάτες αλλά οι ενθουσιασμένοι πελάτες, όλο και περισσότερο γίνεται λόγος για την έννοια της αξίας που λαμβάνει ο καταναλωτής από τα προϊόντα ...
Οι δείκτες συναισθήματος του επενδυτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Το συναίσθημα του επενδυτή είναι ένας γενικός όρος για την περιγραφή των ψυχολογικών παραγόντων που οδηγούν τους επενδυτές σε εσφαλμένες πεποιθήσεις σχετικά με την πραγματική αξία των αξιογράφων. Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ...
Διαχείριση συγκρούσεων σε συστήματα εταιρικής διακυβέρνησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει και αναδείξει τον ρόλο της
εταιρικής διακυβέρνησης καθώς και των διαπραγματεύσεων μέσα σε μια εταιρία.
Αρχικά επιχειρείται να δοθεί ένας ορισμός και μια συνοπτική περιγραφή ...
Οι προσδιοριστικοί παράγοντες του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στη σύγχρονη επιχείρηση : η διάσταση της δέσμευσης, της συμμετοχής και του ομαδικού πνεύματος των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τους παράγοντες εκείνους που μπορούν να οδηγήσουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις στην δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τί είναι αυτό που δημιουργεί αξία στους πελάτες των ...
Πληροφοριακά συστήματα στον τουριστικό τομέα : εφαρμογή σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων του νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-02)
Η παρούσα εργασία εξετάζει τα πληροφορικά συστήματα των τουριστικών πρακτορείων-αεροπορικών εταιρειών και των ξενοδοχείων, την ιστορία τους και την εξέλιξη τους με το πέρασμα του χρόνου αλλά και στο πώς εφαρμόζονται αυτά ...
Ρώσικη τουριστική αγορά & Ελλάδα : μελέτες & προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
και το τουριστικό της προϊόν και τους Ρώσους επισκέπτες που καταφθάνουν κάθε χρόνο σε αυτή. Η Ρωσία αποτελεί πλέον μια πολύ δυναμική και διαρκώς ανερχόμενη παγκόσμια οικονομική δύναμη, που η Ελλάδα καλείται να εκμεταλλευτεί ...