Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 681
Διεθνοποίηση ελληνικής εταιρείας : η περίπτωση της Alpha Bank
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί, αφενός στην παρουσίαση των σημαντικών φαινομένων της παγκοσμιοποίησης και της διεθνοποίησης και των τρόπων με τους οποίους μια εταιρεία παίρνει την απόφαση σχετικά με τη διεθνοποίησή της και ...
Στρατηγικές ανάπτυξης για την αγορά ασφαλειών ζωής της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η υπάρρουσα τεχνολογική συγκυρία με την ανάπτυξη της τεχνολογίας των επικοινωνιών (φωνής και δεδομένων) σε συνδυασμό με την μείωση του κόστους μεταφορών αλλά και την συνεχή απελευθέρωση των αγορών, έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις ...
Στρατηγική μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων : μεταφραστικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις (MμE) αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα της
οικονομικής ζωής, λόγω του μεγάλου αριθμού τους, αλλά κυρίως λόγω της συμβολής
τους στην απασχόληση. Ωστόσο ένα μεγάλο ποσοστό των MμE έρχεται ...
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Αντιλήψεις και στάσεις νοικοκυριών σχετικά με τη χρήση ενέργειας και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η κατανόηση της ελληνικής ενεργειακής συμπεριφοράς σχετικά με την ηλεκτρική κατανάλωση στον οικιακό τομέα, μέσω του προσδιορισμού και της ανάδειξης των σημαντικότερων παραγόντων ...
Αποτελεσματικότητα του ελληνικού χρησματιστηρίου κατά την περίοδο της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στη συγκεκριμένη εργασία, θα ασχοληθούμε με ένα πολύ σημαντικό θέμα, το οποίο έχει απασχολήσει αρκετά την ευρύτερη επιστημονική κοινότητα και δεν είναι άλλο από την υπόθεση της αποτελεσματικότητας της αγοράς. Αναλυτικότερα, ...
Επιχειρηματική αριστεία : ο τρόπος της λιτής παραγωγής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η Επιχειρηματική Αριστεία συνδέεται με την ανάπτυξη και την ενίσχυση των
συστημάτων διαχείρισης και των διαδικασιών ενός οργανισμού για τη βελτίωση της
απόδοσης και τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους.
Από την άλλη ...
Presenteeism in aviation & flight safety
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανασχεδίασης προϊόντος με στόχο τη βελτίωση της περιβαλλοντικής του ποιότητας με βάση το κύκλο ζωής του
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα τελευταία χρόνια έχει προκύψει ένα έντονο ενδιαφέρον παγκοσμίως και μία αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και μία συνεχής προσπάθεια για την εύρεση τρόπων και μεθόδων, με την ...
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ...