Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 505
Διεθνοποίηση ελληνικής εταιρείας : η περίπτωση της Alpha Bank
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί, αφενός στην παρουσίαση των σημαντικών φαινομένων της παγκοσμιοποίησης και της διεθνοποίησης και των τρόπων με τους οποίους μια εταιρεία παίρνει την απόφαση σχετικά με τη διεθνοποίησή της και ...
Στρατηγικές ανάπτυξης για την αγορά ασφαλειών ζωής της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η υπάρρουσα τεχνολογική συγκυρία με την ανάπτυξη της τεχνολογίας των επικοινωνιών (φωνής και δεδομένων) σε συνδυασμό με την μείωση του κόστους μεταφορών αλλά και την συνεχή απελευθέρωση των αγορών, έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις ...
Επιχειρηματική αριστεία : ο τρόπος της λιτής παραγωγής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η Επιχειρηματική Αριστεία συνδέεται με την ανάπτυξη και την ενίσχυση των
συστημάτων διαχείρισης και των διαδικασιών ενός οργανισμού για τη βελτίωση της
απόδοσης και τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους.
Από την άλλη ...
Η μεθοδολογία διαχείρισης έργων ως μέσο διαχείρισης γνώσης σε περιβάλλον Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει το κατάλληλο υπόβαθρο για την κατανόηση
της σχέσης ανάμεσα σε τρεις βασικές έννοιες της ευρύτερης επιστήμης της
Διοίκησης. Στο πρώτο κεφάλαιο κάνουμε μια σύντομη αναφορά στους
σκοπούς της ...
Presenteeism in aviation & flight safety
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Βελτιστοποίηση επιχειρηματικής ροής ελληνικής επιχείρησης με βάση τις αρχές ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να πραγματευτεί την εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης
Ολικής Ποιότητας, σε μία υφιστάμενη επιχειρησιακή ροή ελληνικής επιχείρησης που
δραστηριοποιείται στον κλάδο της εμπορίας τροφίμων. ...
Μέθοδοι αύξησης της αποδοτικότητας των εργαζομένων : η συμβολή τους στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η σύγχρονη οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις ισορροπίες στην οργάνωση των επιχειρήσεων. Όσες εταιρείες έχουν χτίσει κατά κύριο λόγο πάνω σε υλικές βάσεις νιώθουν μεγάλη δυσκολία να κρατήσουν σταθερό το έδαφος κάτω από τα ...
Η μέτρηση της αξίας της μάρκας (brand equity) σε περιόδους οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Η αξία της μάρκας και η μέτρησή της αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ισχυρό εργαλείο για το σύγχρονο μάνατζμεντ. Ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ενώ η σημασία της αντίληψης, της μέτρησης ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση μετατροπής κτιρίου γραφείων σε διαμερίσματα με υπηρεσίες ξενοδοχείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Ο κλάδος των τουριστικών επιχειρήσεων στην χώρα μας είναι αποδεδειγμένα πιο ανθεκτικός στις διεθνείς και εγχώριες αναταράξεις σε αντίθεση με τον κλάδο των ακινήτων και αυτό αποτελεί ένα ισχυρό επιχειρηματικό κίνητρο για ...