Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 42
Η επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση
των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το
φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι ...
Εργασιακός εκφοβισμός: προσωπικά χαρακτηριστικά και εργασιακά αποτελέσματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός: Η αυξανόμενη έρευνα στον τομέα της εργασιακής παρενόχλησης, καθώς και στον
τομέα του εκφοβισμού, επισημαίνει τη σημασία και τη βαρύτητα του θέματος της παρούσας
μελέτης. Φαινόμενα τα οποία δεν αναγνωρίζονται ...
Εξαγωγικές προοπτικές & στρατηγικές του ελληνικού επίπλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει, να προσδιορίσει και να αναλύσει, την εξαγωγική πορεία του κλάδου του επίπλου οικιακής χρήσης στην Ελλάδα καθώς και τα προβλήματα που δημιούργησε σε αυτόν η ...
Φοροδιαφυγή - φοροαποφυγή στη σύγχρονη Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Τα φαινόμενα της φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής αποτελούν ένα σημαντικό πρόβλημα για την εύρυθμη λειτουργία του κράτους. Πέρα από τη διασφάλιση της ομαλής είσπραξης των προβλεπόμενων δημοσιονομικών εσόδων, η εξεύρεση λύσης ...
Επιχειρηματική ηθική και σύγχρονα επιχειρηματικά σκάνδαλα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Στη σημερινή εποχή, ο έντονος ανταγωνισμός που παρατηρείται ανάμεσα στις επιχειρήσεις, ως απόρροια της παγκοσμιοποίησης, καθιστά ολοένα και δυσκολότερη την επιβίωση και ανάπτυξη της επιχείρησης. Για να μπορέσει λοιπόν μία ...
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ...
Ανάπτυξη καινοτόμου προϊόντος (σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας) στην ευρωπαϊκή αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίον ένα καινοτόμο προϊόν, το οποίο
απευθύνεται στην Β2Β (Business to Business) αγορά, σχεδιάζεται, παράγεται, προβάλλεται
και προωθείται, θα αναφερθούμε στις βασικές έννοιες ...
Αγορά συναλλάγματος και τεχνική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Η αγορά συναλλάγματος παρουσιάζει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως τεράστιους όγκους συναλλαγών, γεωγραφική διασπορά, συνεχή λειτουργία και μικρά περιθώρια ασφάλισης.
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να αναλύσει την αγορά ...
Η συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη ή EQ (Emotional Intelligence, Emotional Quotient) είναι μια σύγχρονη έννοια, της οποίας η συνεισφορά ερευνάται προκείμενου να καθοριστούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που διαδραματίζουν σημαντικό ...