Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 21
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση παραγωγής φυσικών καλλυντικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη πιθανής επενδυτικής ευκαιρίας για την παραγωγή του προϊόντος bio eco lip care στην εταιρεία APIVITA.
Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται στοιχεία γενικά για τον κλάδο των ...
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και προκλήσεις για ανταγωνιστικότητα και οικονομική ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στην ανταγωνιστικότητα των Μικρομεσαίων
Επιχειρήσεων(ΜμΕ), και συγκεκριμένα α) στις σημαντικότερες απειλές και προκλήσεις που
έχουν να αντιμετωπίσουν στο εξωτερικό τους περιβάλλον, β) ...
Ψύκτες εμφιαλωμένου νερού σε επιχειρήσεις: κριτήρια επιλογής και παράγοντες ικανοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην παρούσα εργασία εξετάστηκε το θέμα των ψυκτών εμφιαλωμένου νερού στις επιχειρήσεις καθώς και το ποια είναι τα κριτήρια επιλογής αυτών. Για το σκοπό αυτό διεξήχθει έρευνα με στόχο τη διερεύνηση της αγοραστικής συμπεριφοράς ...
Η εφαρμογή του Lean Six Sigma για τη βελτίωση της ποιότητας της Ανώτατης Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Ο σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια της ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση καθώς και την εφαρμογή της μεθοδολογίας Lean Six Sigma στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς της τριτοβάθμιας ...
Ποιότητα υπηρεσιών σε μουσεία: μελέτη περίπτωσης το Μουσείο της Ακρόπολης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η έννοια της ποιότητας υπηρεσιών σε μουσεία, τι συνεπάγεται δηλαδή η ποιότητα στην κάθε παράμετρο λειτουργίας ενός μουσείου.
Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η ...
Techno-economic assessment of new energy technologies: case study
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM Systems)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η καινοτομία ως εργαλείο ανάπτυξης του ηλεκτρονικού επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει ήδη αναδυθεί σε ανερχόμενη τεχνολογία, η οποία βασίζεται σε ιδέες, που προσφέρουν νέες πρακτικές σχετικά με τον τρόπο, με τον οποίο άνθρωποι επικοινωνούν, ανταλλάζουν ιδέες και συναλλάσσονται.
Η ...
Κρητική διατροφή και ποιοτικός τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την κρητική διατροφή
ως μέσο για την αναβάθμιση και αύξηση του ποιοτικού τουρισμού στην Κρήτη.
Παρατίθενται αρχικά, στοιχεία για την ιστορία της κρητικής διατροφής ...
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ...