Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 17
Η κωδικοποίηση και η διαχείριση διαμόρφωσης (configuration management- CM) στις ελληνικές παραγωγικές επιχειρήσεις "τσιμέντων και τροφίμων"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η κωδικοποίηση, στην αφηρημένη έννοια της, είναι μια λειτουργία που χρησιμοποιείται καθημερινά στη ζωή του ανθρώπου. Οτιδήποτε βλέπουμε, αντιλαμβανόμαστε, καταγράφουμε, βιώνουμε στις καθημερινές μας δραστηριότητες μπορεί ...
Ανάπτυξη συστήματος κωδικοποίησης σε ελληνική βιομηχανική επιχείρηση (τεύχος Α)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα μελέτη αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία θα οικοδομηθεί το έργο “Αποτελεσματική Διαχείριση Υλικού, μέσα από την Ανάπτυξη και Υλοποίηση Διαδικασιών Κωδικοποίησης και Εφαρμογής Τεχνολογίας Bar Codes και Configuration ...
Διερεύνηση δυνατοτήτων εξοικονόμησης ενέργειας στα κτίρια του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η μελέτη αυτή πραγματεύεται τη διερεύνηση δυνατοτήτων εξοικονόμησης ενέργειας σε κτίρια του νέου αεροδρομίου Αθηνών. Η έναρξη λειτουργίας του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) στα τέλη Μαρτίου 2001, καθώς και το ενεργειακό ...
Βελτιστοποίηση του προγραμματισμού συντήρησης μέσω αποτελεσματικού ελέγχου του κόστους κύκλου ζωής συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-06)
Η έννοια του τίτλου συνοψίζεται στην Ανάλυση των Επιπέδων Συντήρησης των Επισκευασίμων Υλικών ενός Συστήματος (L.O.R.A.: Level of Repair Analysis). Τα επίπεδα συντήρησης χωρίζονται σε Organizational, Intermediate και Depot ...
Συγκέντρωση πολυχλωριωμένων διφαινυλίων (PCBs) στους διασυνοριακούς αποδέκτες της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-03)
Στόχος της εργασίας είναι η κατά το δυνατόν πιο λεπτομερής και σύγχρονη παρουσίαση των ιδιοτήτων, της συμπεριφοράς και των επιπτώσεων των PCBs στον άνθρωπο και το περιβάλλον. Τα θέματα αυτά, καλύπτονται διεξοδικά στα ...
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εφαρμογές του διαδικτυακού μάρκετινγκ στη βιομηχανία (industrial internet marketing)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Το ραδιόφωνο άλλαξε τις δουλειές και ειδικότερα επηρέασε την επιστήμη του Μάρκετινγκ. Επιτάχυνε τον μετασχηματισμό της οικονομίας σε μία μαζική αγορά. Μία εταιρεία θα μπορούσε να γίνει γνωστή στη χώρα της ή και διεθνώς ...
Εκταση χρήσης στατιστικών μεθόδων αξιοπιστίας και συντήρησης στην ελληνική βιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ο καθένας γνωρίζει τι εννοούμε όταν χρησιμοποιούμε την έννοια αξιοπιστία. Όταν κάποιος αγοράζει ένα φθηνό προϊόν από ένα κατάστημα λιανικής ή αγοράζει ένα σύνθετο μηχάνημα για μια βιομηχανία προσδοκά μ' αυτό να κάνει τη ...
Δημιουργία εναλλακτικών παραγωγικών σεναρίων και αξιολόγισης της αποδοτικότητάς τους - μελέτη περίπτωσης - (case study) σε βιομηχανία καλλυντικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στα πλαίσια της μελέτης αυτής επιλέχθηκε μια τυπική Ελληνική βιομηχανία παραγωγής καλλυντικών προϊόντων μεσαίου μεγέθους, στην οποία εφαρμόστηκαν μοντέρνες τεχνικές οργάνωσης της παραγωγής της και επιχειρήθηκε να αξιολογηθεί ...
Μελέτη αποφάσεων ανάθεσης υπηρεσιών logistics σε εξωτερικούς φορείς στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η διαχείριση των logistics στις σύγχρονες επιχειρήσεις συνεπάγεται την λήψη απόφασης για την πλήρη διανομή των αγαθών και υπηρεσιών στην λειτουργία του marketing, με σκοπό την μεγιστοποίηση της αξίας και την ελαχιστοποίηση ...
Διαχείριση της συντήρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Από έρευνα που διεξήχθη σε ανομοιόμορφο δείγμα περισσότερων από 70 κατασκευαστικών εταιρειών στην Αμερική, διαπιστώθηκε ότι πάνω από το 50% των εργασιών συντήρησης ήταν διορθωτική συντήρηση (reactive - run to failure), σε ...