Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 43
Διοίκηση εφοδιαστικής αλυσίδας σε εμπορική επιχείρηση ενδυμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Βελτιστοποίηση χρόνων και αποστάσεων των κλαρκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Στον σημερινό παγκοσμιοποιημένο χώρο των επιχειρήσεων, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες διακινούνται σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι απαιτήσεις για την ποιότητα αυτών αυξάνουν μέρα με τη μέρα. Η κύρια απαίτηση των καταναλωτών είναι ...
Η χρησιμότητα επιχειρηματικού σχεδιασμού στη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης - μελέτη περίπτωσης : εταιρεία διαχείρισης έργων συντήρησης, επισκευών και ανακαινίσεων σκαφών αναψυχής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται: 1) τη σημασία του προγραμματισμού και της στρατηγικής στις επιχειρήσεις, 2) τη σημασία-ανάλυση ενός επιχειρηματικού σχεδίου και 3) την παρουσίαση μελέτης περίπτωσης ενός ...
Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας & νέες τεχνολογίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)
Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και ανάλυση της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών που χρησιμοποιείται στο πλαίσιο της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η παγκοσμιοποίηση, η ένταση του διεθνούς ανταγωνισμού, ...
Enchacing the performance of Greek companies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
A business case for the installation of a biogas unit at the island of Poros
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Το έργο αφορά ένα επιχειρηματικό πλάνο για την εγκατάσταση μιας μονάδας βιοαερίου στο νησί του Πόρου στην Βορειοανατολική Πελοπόννησο, στην Έλλαδα. Σκοπός είναι η συλλογή και η επεξεργασία των οργανικών στερεών αστικών ...
Μarketing growth strategies / Ansoff product-market matrix : case study SANITAS brand
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Ζούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, με τις συνθήκες του χθες να διαφέρουν αρκετά από τις συνθήκες του σήμερα. Η λειτουργία και η διοίκηση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή έχει γίνει ...
Ψηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Τα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση ...
Μέθοδοι πρόβλεψης της ζήτησης : εφαρμογή σε δεδομένα ζήτησης καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)
Το μέλλον και η πρόβλεψή του αποτελούσε πάντα ένα πεδίο σημαντικού ενδιαφέροντος για το ανθρώπινο είδος. Με τη χρήση ολοένα και περισσότερων καινοτόμων μέσων και πρακτικών οι άνθρωποι προσπαθούν να προβλέψουν τι θα συμβεί ...