Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 76
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους ...
e-REFLECT : πρόγραμμα εξαποστάσεως εκπαίδευσης στην αναστοχαστική προσέγγιση της διδασκαλίας και μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η Αναστοχαστική Προσέγγιση αποτελεί μία δομημένη συμμετοχική μαθησιακή διαδικασία, η οποία διευκολύνει του ανθρώπους να αναλύουν κριτικά το περιβάλλον τους, θέτοντας τη διαδικασία ενδυνάμωσης στο κέντρο μιας αειφόρου και ...
Έρευνα για την αξιοποίηση του YouTube στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνάται η συμπεριφορά των χρηστών στο YouTube και η δυνατότητα εκμετάλλευσης του χώρου για τις εταιρίες που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες τους. Η παρούσα διπλωματική ...
Σχεδίαση αλληλεπιδραστικών μαθημάτων διαδικτυακής εκπαίδευσης με αξιοποίηση σχεδιαστικών χναριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Σχεδιασμός και υλοποίηση πλατφόρμας εκμάθησης και πρόβλεψης συμπεριφοράς χρήστη στο πλαίσιο ανάπτυξης γνωστικών λειτουργιών σε ασύρματες κινητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06-10)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστούν και να μελετηθούν στοιχεία σχετικά με τις γνωστικές λειτουργίες σε ασύρματες κινητές συσκευές. Η παρούσα εργασία περιγράφει κάποια βιβλιογραφικά δεδομένα ...
Επιτυχία και αποτυχία έργων πληροφοριακών συστημάτων : θεωρία και μέλετη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Ο χώρος της παροχής υπηρεσιών υγείας μπορεί να επωφεληθεί εξαιρετικά, από την εφαρμογή των πληροφοριακών συστημάτων. Σε αυτή την περίπτωση, η διαχείριση των πληροφοριών δεν έχει μόνο οικονομικά και λειτουργικά οφέλη , αλλά ...
Fuzzing : an XMPP fuzer
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Το fuzzing είναι μια τεχνική για την εύρεση αδυναμιών στο λογισμικό στέλνοντας ¨παραμορφωμένα¨ δεδομένα ως είσοδο σε αυτό χρησιμοποιώντας έναν αυτοματοποιημένο τρόπο. Η εύρεση και η κατάργηση των αδυναμιών αυτών είναι ...
Η αξιοποίηση του ψηφιακού παιχνιδιού στη πλατφόρμα Kodu για οπτικούς και κιναισθητικούς εκπαιδευόμενους στη διδακτική των μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στη σχολική πραγματικότητα παρά τη βελτίωση των διδακτικών βιβλίων, τη
σύγχρονη προσέγγιση της γνώσης, την αρτιότερη κατάρτιση των δασκάλων, σε
ερευνητικό επίπεδο έχει καταδειχτεί ιδιαίτερη δυσκολία σε αρκετούς
εκπαιδευόμενους ...
3D ψηφιακά εκπαιδευτικά παιγνίδια στο μάθημα της αστρονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα παιχνίδια είναι μία αναπόσπαστη ευχάριστη δραστηριότητα που ξεκινάει από την παιδική μας ηλικία και φτάνει ως τα γεράματά μας. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και ειδικότερα τα εικονικά τους περιβάλλοντα προκαλούν το ενδιαφέρον ...
An experimental analysis of AODV based on sequence numbers to detect Blackhole attacks
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)
Ένας ερευνητικός τομέας ο οποίος γνωρίζει μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια είναι τα ασύρματα δίκτυα χωρίς υποδομές, ή αλλιώς Ad hoc Networks. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει στην περίπτωση που οι κόμβοι των δικτύων αυτών ...