Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 117
Διαχείριση κινδύνου σε συστήματα πληροφορικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, αναπτύσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών Τεχνοοικονομικής Διοίκησης Ψηφιακών Συστημάτων του τμήματος των Ψηφιακών Συστημάτων.
Η γενική μεθοδολογία της διαδικασίας της ...
Τεχνοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση συστήματος ολοκληρωμένης διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-04)
Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερο γίνεται αντιληπτή η μεγάλη σημασία των πληροφοριακών συσυτήματων σε μία επιχείρηση. Ο ρόλος που διαδραματίζουν τα μηχανογραφημένα πληροφοριακά συστημάτα είναι ιδιαίτερος καθώς ο ...
Ανάλυση συναισθήματος σε κοινωνικά δίκτυα : ο μεταφορικός λόγος στο Twitter
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Information Security Management System toolkit
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Εκμάθηση προγραμματισμού με χρήση της πλακέτας Intel Galileo - Υλοποίηση σεναρίου «Το Έξυπνο Σπίτι»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-04)
Στη σύγχρονη εποχή και όσο οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται παρίσταται η ανάγκη του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης ώστε να μπορεί να συμβαδίζει με το περιβάλλον. Στόχος του σχολείου είναι να προετοιμάζει τους μαθητές ώστε ...
Online professional learning community for PYP teachers in technology integration
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Σχεδίαση και εφαρμογή έξυπνου σπιτιού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στις μέρες μας όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν ‘’έξυπνες συσκευές’’, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του με τον πιο άμεσο και εύκολο τρόπο. Κατά την διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, τα έξυπνα κινητά ...
Υπηρεσιοστρεφής δικτυακή εφαρμογή σχολικής βιβλιοθήκης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να δοθεί ένα εργαλείο διαχείρισης σχολικών βιβλιοθηκών που θα διευκολύνει τη λειτουργία τους στο περιορισμένο ωράριό τους.
Προς τούτο αναπτύχθηκε μια δικτυακή εφαρμογή διαχείρισης, η οποία ...
Μάθηση βασισμένη σε ψηφιακά παιχνίδια : το εκπαιδευτικό μουσικό ψηφιακό παιχνίδι «Flying Notes»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-01)
Η διαδικασία εκμάθησης βασικών μουσικών εννοιών και συμβόλων, είναι συνήθως ανιαρή και εξόχως επαναληπτική, ενώ δεν αποφέρει άμεσα εμφανή αποτελέσματα. Ο μαθητευόμενος έτσι χάνει το ενδιαφέρον του, καθώς στερείται κινήτρου.
Η ...