Search
Now showing items 1-10 of 524
Διερεύνηση των αρχών των packaging logistics και πιθανές προοπτικές τους στον ελλαδικό χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2006)
Υπάρχει η ανάγκη για μεθόδους και εργαλεία που επιτρέπουν τις αξιολογήσεις κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού προκειμένου να αποφευχθούν οι υποβελτιστοποιήσεις. Οι υπάρχουσες μέθοδοι περιορίζονται στα όρια της εκάστοτε ...
Οικονομική επίδοση εταιριών της Αμερικής που εφαρμόζουν την πράσινη πολιτική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)
Η διοίκηση στις συνεργατικές επιχειρήσεις, ένα εναλλακτικό μοντέλο διοίκησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Ο στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση των τεχνικών Διοίκησης των Συνεργατικών Επιχειρήσεων. Η παρουσία δηλαδή ενός εναλλακτικού μοντέλου επιχειρηματικής οργάνωσης, σε σχέση με το συμβατικό ...
Στρατηγική & επιχειρηματικός σχεδιασμός στο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004)
Με τη ραγδαία ανάπτυξη του Internet και της τεχνολογίας των επικοινωνιών, αναπτύχθηκε ένας νέος τρόπος διεξαγωγής εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκτός από τις καθαρά εμπορικές συναλλαγές αγαθών, οι τεχνολογίες αυτές ...
Τεχνοοικονομική αξιολόγηση και ανάλυση κόστους - οφέλους τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας στον οικιστικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)
Στην εργασία αυτή γίνεται αξιολόγηση από τεχνολογική-τεχνική και οικονομική σκοπιά των δυνατών τρόπων περιορισμού των ενεργειακών καταναλώσεων και κατ' επέκταση των εκπεμπόμενων ρύπων στον οικιστικό τομέα. Ως κρίσιμοι ρύποι ...
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος & διεκπεραίωση διαδικτυακών παραγγελιών μελέτη περίπτωσης : Leroy Merlin
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των λόγων
ίδρυσης ηλεκτρονικού καταστήματος, ως συμπληρωματικό κανάλι διανομής
προϊόντων πέραν των φυσικών καταστημάτων, για τις εταιρείες που
δραστηριοποιούνται ...
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ...
Βελτιστοποίηση χρόνων και αποστάσεων των κλαρκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Στον σημερινό παγκοσμιοποιημένο χώρο των επιχειρήσεων, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες διακινούνται σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι απαιτήσεις για την ποιότητα αυτών αυξάνουν μέρα με τη μέρα. Η κύρια απαίτηση των καταναλωτών είναι ...
Προετοιμασία και προδιαγραφή του προτύπου ISO 14001 και εφαρμογή του σε βιομηχανία καλωδίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονη η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης και η αλλαγή προσανατολισμού των ανθρώπων προς νέα πρότυπα συμπεριφοράς, τα οποία ενδυναμώνουν την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος σε παγκόσμιο ...
Η έννοια της στρατηγικής στα logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η εργασία αυτή θα προσπαθήσει να αναδείξει την σημασία και τη σπουδαιότητα της διοίκησης της αλυσίδας εφοδιασμού στη στρατηγική μέθοδο μιας εταιρείας. Η δράση μιας αλυσίδας εφοδιασμού περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που ...