• Ανάπτυξη CRM συστημάτων στις επιχειρήσεις 

      Γαλανού, Ασημίνα (2011-10-06)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη ενός CRM (costumer relationship management) προγράμματος σε μια βιομηχανική επιχείρηση και αναλύει ταυτόχρονα το θεωρητικό υπόβαθρο που διέπει τη διαδικασία της ανάπτυξης του ...
    • Διαχείριση επικινδυνότητας σε έργα ολοκλήρωσης πληροφοριακών συστημάτων 

      Πίτκας, Κωνσταντίνος Α. (2015-04-24)
      Η διαχείριση έργων αποτελεί ένα ξεχωριστό γνωστικό πεδίο από την εφαρμογή των αρχών της διοίκησης αλλά και της επιχειρησιακής έρευνας σε διάφορους τομείς εφαρμογής όπως είναι αυτός των πληροφοριακών συστημάτων. Σημαντικό ...
    • Η ανάπτυξη ενός συστήματος CRM για ένα Πληροφοριακό Σύστημα σε μια βιομηχανική επιχείρηση 

      Αλεξάνδρου, Έλενα (2007-05-22)
      Η Παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη του CRM (Customer Relationship Management) ενός πληροφοριακού συστήματος το οποίο βοηθά στην ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη. Στη συγκεκριμένη εργασία ...
    • Μελέτη και ανάπτυξη CRM 

      Κοντός, Δημήτριος (2011-03-17)
      Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν τη φιλοσοφία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (Electronic Customer Relationship Management) στην αλληλεπίδραση τους με επιχειρηματικούς πελάτες (B2B) και ...
    • Στρατηγική εφοδιαστικής αλυσίδας με CRM 

      Ραγκαβά, Φλώρα (2011-10-11)
      Η εργασία αυτή αποτελεί μια προσπάθεια απόκρισης στη σύγχυση που πολλοί οργανισμοί βιώνουν, ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά, στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν τη διαχείριση σχέσεων με πελάτες (CRM) με επιτυχία. Ο πελάτης ...
    • Σχεδιασμός και ανάπτυξη CRM στρατηγικής επιχειρήσεων με open source λογισμικό 

      Σταφυλάς, Δημήτριος (2008-07-23)
      Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται έρευνα για το πως μια επιχείρηση μπορεί να σχεδιάσει και να αναπτύξει CRM στρατηγική με open source λογισμικό. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια ιστορική αναδρομή στα πληροφοριακά συστήματα ...
    • Χαρακτηριστικά, χρησιμότητα, εφαρμογή, μελλοντικές τάσεις CRM συστημάτων 

      Μπυρώσης, Γεώργιος (2007-12-07)
      Η πελατειακή ικανοποίηση και η πελατειακή πίστη είναι έννοιες που σχετίζονται στενά, αλλά όχι γραμμικά. Η πελατειακή ικανοποίηση είναι μια βασική παράμετρος της πελατειακής πίστης, αλλά δε μπορεί να την εξασφαλίσει. Η σχέση ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»