Now showing items 1-9 of 9

  • City branding & marketing: η περίπτωση του Πειραιά 

    Δρακοπούλου, Αθηνά Δ. (2014-07-09)
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με ένα ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα όπως είναι αυτό του city branding δηλαδή της προώθησης πόλεων, μια έννοια πολύπλοκη και πολυδιάστατη η οποία εμπεριέχει τις παραπλήσιες νοηματικά έννοιες του ...
  • Nation branding - The brand of Greece 

    Κελεπούρη, Θεοδοσία Η. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο να μελετήσει την επικοινωνιακή στρατηγική διαχείρισης της εθνικής ταυτότητας ενός κράτους, η οποία είναι ευρέως γνωστή ως nation branding καθώς και τις δυνατότητες που ...
  • Επιχειρηματικότητα και Brand Name: δημιουργία και προστασία 

    Παπαγεωργίου, Έλλη - Ξανθή (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05-04)
    Ένα από τα ζητήματα που καλείται να αντιμετωπίσει ο σύγχρονος επιχειρηματίας είναι η ανεύρεση τρόπων δημιουργίας μίας σχέσης μεταξύ των επώνυμων προϊόντων του και των καταναλωτών. Μέσω μίας άρτια καθορισμένης στρατηγικής ...
  • Ο προσδιορισμός του marketing στην αγορά των containerships 

    Ξυλάκη, Αγγελική (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)
    Η γενικευμένη επικράτηση της παγκοσμιοποίησης και ο ραγδαία αυξανόμενος πληθυσμός της Γης οδηγούν σε αυξημένες ανάγκες μεταφοράς αγαθών και πόρων από τις χώρες που αυτοί παράγονται στις χώρες όπου καταναλώνονται. Οι θαλάσσιες ...
  • Ποιοτική διεθνοποίηση καταναλωτικών προιόντων : η σύζευξη (co-branding) της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας 

    Κατσαρός, Ευάγγελος Γ. (2011-02-21)
    Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση μιας στρατηγικής διεθνοποίησης επώνυμων προϊόντων μέσω μιας προσέγγισης συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρία που εμπορεύεται ένα επώνυμο προϊόν και στην χώρα προέλευσης. ...
  • Προώθηση εθνικής επωνυμίας. Διαστάσεις διεθνούς ανταγωνισμού 

    Πέππα, Διονυσία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)
    Η παρούσα εργασία μελετά την προώθηση της επωνυμίας έθνους, καθώς και την ανταγωνιστικότητα σε διεθνές επίπεδο. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια, καθώς και τα παραρτήματα αυτών. Αρχικά, εξετάζεται η έννοια «μάρκα», ...
  • Στρατηγικές επανατοποθέτησης μιας επιχείρησης στην αγορά : ανάλυση μελέτης περίπτωσης, Χυσός Οδηγός Α.Ε. 

    Κιοφίρη, Γκέντα - Αικατερίνη (2011-06-14)
    Η επανατοποθέτηση κάποιας εμπορικής επωνυμίας ουσιαστικά μεταφράζεται στην επανατοποθέτηση της εικόνας της επιχείρησης στην αγορά και αποτελεί συνήθη πρακτική των εταιρειών προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σημάδια φθοράς ...
  • Στρατηγικές συμμαχίες προϊόντων στο πλαίσιο διεθνών συναλλαγών - η σημασία της ψυχικής απόστασης 

    Κυρίτση, Ανθή Β. (2014-09-08)
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη της σημασίας του branding στο διεθνές μάρκετινγκ έτσι όπως αντανακλάται από τη στάση του βιομηχανικού καταναλωτή, μέσα από τις διαστάσεις της ψυχικής απόστασης. Εξετάζεται ...
  • Τα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τους 

    Μπλέτσου, Παρασκευή - Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
    Το διαδίκτυο είναι πάνω από 40 ετών. Ξεκίνησε το 1969 με την ιδιότητα του ARPANET, ανατέθηκε από το Υπουργείο Άμυνας του Advanced Research Agency (ARPA) ως δίκτυο ακαδημαϊκής και στρατιωτικής χρήσης. Η πρώτη online ...

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»