Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τηλεφωνικά κέντρα"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Εφαρμογή θεωρίας ουρών αναμονής σε υπηρεσίες : (1) τηλεφωνικoύ κέντρου και (2) νοσοκομείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η αναμονή σε ουρές αναμονής είναι ένα φαινόμενο το οποίο έχουν βιώσει όλοι στη σύγχρονη κοινωνία και είναι ιδιαίτερα δυσάρεστο. Σκοπός λοιπόν αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση των ουρών αναμονής στην θεωρία αλλά και στην ... -
Μελέτη και αξιολόγηση λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου. Προτάσεις βελτιστοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης & εφαρμογής προτάσεων βελτιστοποίησης στις λειτουργίες ενός τηλεφωνικού κέντρου. Η προσέγγιση που ακολουθείται αφορά την αξιολόγηση συγκεκριμένου ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης εταιρείας παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-08)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή Μελέτης Σκοπιμότητας σχετικά με την αξιολόγηση και ανάλυση ίδρυσης Εταιρείας Παροχής Τηλεφωνικών Υπηρεσιών. Προκειμένου να αξιολογήσουμε τη βιωσιμότητα της επένδυσής ...