Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Συνεργατική μάθηση"
Αποτελέσματα 1-12 από 12
-
Ανάπτυξη custom eLearning εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018) -
Ανάπτυξη ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης : Moodle, για αξιολόγηση στελεχών του Στρατού Ξηράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της συνεργασίας του τμήματος Ασφάλειας Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Επικεντρώνεται στην εγκατάσταση και ανάπτυξη ... -
Ανάπτυξη ενός ψηφιακού συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης βασισμένο στο Πρόβλημα (Problem Based Learning) και ενός Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Moodle) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η πολυπλοκότητα των καταστάσεων που συναντούν τα άτομα τόσο στο προσωπικό όσο και στο μαθησιακό τους περιβάλλον, καταστούν την επίλυση ενός προβλήματος, μέρος της καθημερινής τους εμπειρίας. Στην ... -
Αξιοποίηση της μεθόδου SRL σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η εργασία και τα καθήκοντα έχουν γίνει πιο περίπλοκα και απαιτούνται περισσότερες διεπιστημονικές δεξιότητες, έτσι ώστε η νέα γενιά πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη για δεξιότητες ... -
Αξιοποίηση του μοντέλου κινήτρων ARCS και συνεργατικών τεχνικών για τη δημιουργία ενός μικτού περιβάλλοντος μάθησης βασικών εννοιών προγραμματισμού μέσα από έννοιες STEAM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Ερευνητικοί πυλώνες στην παρούσα εργασία αποτέλεσαν ο συναισθηματικός (affective), ο κοινωνικός (social) και ο γνωστικός (cognitive) τομέας, οι οποίοι περιλαμβάνουν διάφορους σημαντικούς παράγοντες μάθησης. Κατ' αντιστοιχία, ... -
Ενίσχυση δεξιοτήτων 21ου αιώνα στη τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: η αποτελεσματικότητα ενός e-Lab βασισμένου στη μεθοδολογία Project Based Learning (PrjBL) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)Τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάγκη για τη δια βίου μάθηση, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα μελέτης της διεθνούς βιβλιογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, η έμφαση των ερευνών αυτών εντοπίζεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου ... -
Η υλοποίηση του διαδραστικού σχολιαστικού εργαλείου Annotator ως πρόταση ενίσχυσης της εξατομίκευμένης, ανοιχτής συνεργατικής μάθησης σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές κοινότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στο σημερινό παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα εξετάζουν τρόπους να δώσουν στους μαθητές τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες προς τη κατεύθυνση της «δια βίου» μάθησης. Οι εκπαιδευόμενοι χρήστες ... -
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ... -
Προσωποποιημένες συνεργατικές μέθοδοι συστάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση της συνεργατικής μάθησης ως έναν κατάλληλο τρόπο δημιουργίας μοντέλων μηχανικής μάθησης όπου τα δεδομένα των χρηστών προστατεύονται ακόμα και αν βρίσκονται ... -
Σχεδιασμός ενός συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης για την υποστήριξη ενός η-μαθήματος μεθοδολογίας έρευνας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-26)Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η ανάπτυξη, αξιολόγηση και δημιουργία ενός e-lab μαθήματος ως εναλλακτικού τρόπου μάθησης μέσω ενός CSCL για την ανάδειξη και την ενίσχυση δεξιοτήτων της SRL μέσω της ... -
Σχεδιασμός και αξιολόγηση ενός περιβάλλοντος μάθησης υποστηριζόμενου από την τεχνολογία για την προώθηση της φιλαναγνωσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησης για την προώθηση της φιλαναγνωσίας. Για τις ανάγκες της ερευνητικής διαδικασίας ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: τεχνικές παιχνιδοποίησης στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στην εποχή μας, οι σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες επιβάλλουν μαθητοκεντρικά συστήματα διδασκαλίας σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, παράλληλα με σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και πλούσια κοινωνική αλληλεπίδραση. Αυτό ...