• Development of marketing plan, with focus to brand refreshment & repositioning - Application to a Greek importing company 

      Μπιλάλης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να μελετήσει τον κλάδο των κλιματιστικών στην Ελλάδα και, περαιτέρω, να προτείνει τρόπους ώστε να επιτευχθεί η ομαλή επανατοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά από νέο διανομέα. ...
    • Digital banking & financial technology 

      Αναστασίου, Μαρία; Anastasiou, Maria (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-10)
      Ο τραπεζικός κλάδος συνεχίζει να δίνει προτεραιότητα στον ψηφιακό μετασχηματισμό για διάφορους λόγους. Το βασικό όφελος είναι ότι μπορεί να βοηθήσει τις τράπεζες να αυξήσουν τη λειτουργική τους αποδοτικότητα και ...
    • How green marketing can prevail under global economic crisis 

      Τασίκας, Σπήλιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-05)
      Η παγκόσμια οικονομική κρίση θέτει σημαντικές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις παγκοσμίως, αναγκάζοντάς τις να επαναξιολογήσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία. Το πράσινο ...
    • Ανάλυση ζήτησης εκμάθησης ξένων γλωσσών 

      Μαλλίρη, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03)
      Στο συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, όπου όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι κομμάτι ενός πολυεθνικού δικτύου, η γνώση των ξένων γλωσσών είναι απολύτως απαραίτητη. Γι’ αυτό το λόγο η ...
    • Αξιολόγηση αεροπορικής σύνδεσης Αθηνών Κιέβου 

      Γκρίτσης, Γιάννης Κ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
      Κύριος σκοπός της μελέτης αυτής είναι επίσης, η μελλοντική χρησιμοποίησή της, σαν πρότυπο μελετών, για την εμπορική αξιολόγηση ανάλογων αεροπορικών συνδέσεων. Στο πρώτο μέρος της μελέτης, αναφέρονται στοιχεία που προσδιορίζουν ...
    • Η διαχείριση της απόδοσης (yield management) σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση ως εργαλείο μεγιστοποίησης των κερδών 

      Μπακοπούλου, Ευαγγελία Ε. (2013-05-22)
      Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της διαχείρισης της απόδοσης (yield management) ως εργαλείο μεγιστοποίησης των κερδών για μία ξενοδοχειακή επιχείρηση. Η βασική ιδέα είναι η δημιουργία ενός θεωρητικού υπόβαθρου γύρω ...
    • Η ενίσχυση της υπεραξίας της επωνυμίας (brand equity) στις επαγγελματικές ποδοσφαιρικές ομάδες: η περίπτωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός 

      Βαγιακάκος, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την έννοια της «υπεραξίας της επωνυμίας», ειδικότερα όπως γίνεται αντιληπτή στο χώρο του αθλητισμού. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια προσπάθεια να εξεταστεί πως οι πιο σημαντικές ...
    • Η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας στη Μήλο 

      Ζούλιας, Εμμανουήλ (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)
      Ο χώρος της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας είναι πολυδιάστατος, περιλαμβάνει δράσεις που εντάσσονται στους τομείς της πρωτοβάθμιας ιατρικής περίθαλψης, της πρόληψης και της κοινωνικής φροντίδας, με απώτερο σκοπό και στόχο ...
    • Η υιοθέτηση της αρχής μάρκετινγκ από εταιρεία παροχής υπηρεσιών B2B ως άξονας διαμόρφωσης του μίγματος μάρκετινγκ – Μελέτη περίπτωσης σε εταιρεία παροχής ψυκτικών υπηρεσιών 

      Νάστου, Ελπίδα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)
      Η παρούσα διατριβή ερευνά την υιοθέτηση των αρχών μάρκετινγκ από μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών B2B και την επίδρασή τους στο μείγμα μάρκετινγκ. Η μελέτη αποτελείται από δύο κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τους ...
    • Κατάρτιση marketing plan επιχείρησης στον κλάδο των τροφίμων 

      Σαρηγιαννίδη, Παρασκευή Ανθίμη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-25)
      Η πτηνοτροφία στην Ελλάδα είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγροτικής οικονομίας και αντιπροσωπεύει σήμερα το 5% της συνολικής αξίας της αγροτικής παραγωγής. Ιστορικά, η πτηνοτροφία, από την αρχαιότητα παρείχε ...
    • Μελέτη αγοράς για βιομηχανικές υπηρεσίες 

      Σωτηρόπουλος, Πάρις - Χαράλαμπος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, να βρούμε τις εκπαιδευτικές ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά και το πώς αυτές ικανοποιούνται και κάτω από ποιες συνθήκες. Για να το καταφέρουμε αυτό, κάνουμε χρήση της εμπειρικής έρευνας. ...
    • Μελέτη περίπτωσης των ξενοδοχείων Elounda Beach Hotel & Elounda Bay Palace 

      Γναφάκης, Άννη Ι. (2012-10-31)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan) για τα ξενοδοχεία Elounda Beach Hotel & Elounda Bay Palace, τα οποία βρίσκονται στην περιοχή του χωριού Ελούντας, στο Νομό ...
    • Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketing 

      Σφακιανάκης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02-28)
      Υπό το πρίσμα της πολυδιάσπασης των παραδοσιακών μέσων και της διαρκούς ανάδυσης διαδραστικών - ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τη βαρύτητα που ...
    • Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της αξίας της επωνυμίας (brand) εταιρειών 

      Ατσάρος, Λάμπρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του Brand Equity και τον ρόλο που αναλαμβάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη προώθηση της αξίας της σύγχρονης επιχείρησης. Θα γίνει αναφορά στους παράγοντες που διαμορφώνουν ...
    • Προσδιοριστικοί παράγοντες της κατανάλωσης καφέ στην Ελλάδα 

      Διαμαντόπουλος, Σαράντος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-12)
      Χωρίς καμία αμφιβολία ο καφές είναι το ρόφημα που κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ανθρώπων στις περισσότερες χώρες και η κατανάλωση του έχει τεράστια συμβολή στην παγκόσμια οικονομία. Η παραγωγή του πραγματοποιείται ιδίως ...
    • Το σύγχρονο ελληνικό φαρμακείο τον 21ο αιώνα 

      Παππά, Ζαχαρούλα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
      Το φαρμακείο αποτελεί το διαχρονικό φορέα στον οποίο θα απευθυνθεί πρωτίστως ο ασθενής για να αναφέρει κάποιο πρόβλημα υγείας που τον απασχολεί και να ζητήσει συμβουλές. Με τον τρόπο αυτό συνεισφέρει στη διατήρηση της ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»