• Ικανοποίηση πελατών στην ασφάλιση υγείας 

      Μαζιώτη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η εργασία αυτή έχει θέμα «Customer satisfaction experience metrics in life insurance» και μελετάει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει το “Costumer Relationship ...
    • Πελατειακή εμπειρία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης HILTON ATHENS 

      Κυριακοπούλου, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί ο προσδιορισμός των βασικών παραγόντων οι οποίοι διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή στο ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς και τη διερεύνηση του ρόλου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»