Now showing items 1-6 of 6

  • AndroPatchApp : αντιμετώπιση των κακόβουλων διαφημίσεων 

    Τσιάκος, Βασίλειος Σ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)
    Η διάδοση των έξυπνων τηλεφώνων δημιούργησε μια νέα αγορά στο χώρο των φορητών συσκευών , αυτή των διαφημίσεων. Κατ’ επέκταση, τα έσοδα που απορρέουν από αυτές αποτελούν ένα σημαντικό κίνητρο για κάθε μορφή επίθεσης. Παρά ...
  • Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό 

    Σειραγάκη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
    Αυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και ...
  • Δυναμική ανταλλαγή διαφημιστικών banners μεταξύ web sites 

    Μπουρζίκου, Φωτεινή (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)
    Η παρούσα εργασία εστιάζει στην υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού δικτύου ανταλλαγής διαφημίσεων χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό των banners. Το δίκτυο αποτελεί ένα ψηφιακό συνεταιρισμό από ιστότοπους («πωλητές») οι οποίοι διαθέτουν ...
  • Η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής & mobile διαφήμισης 

    Λεφάκη, Παρύσατις - Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
    Η έκρηξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια οδήγησε σε αλλαγές σε διάφορους τομείς και ιδιαίτερα σε αυτόν της διαφήμισης. Πλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν τους πελάτες τους χρησιμοποιώντας πλειάδα εργαλείων ...
  • Η χρήση του digital marketing και των social media για την ανάπτυξη των πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης Mondelez Hellas 

    Ζαγκανά, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
    Η σύγχρονη εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των ψηφιακών μέσων και του διαδικτύου παγκοσμίως. Ταυτόχρονα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισέλθει για τα καλά στην καθημερινή ζωή του ...
  • Μοντέλα διαδικτυακής διαφήμισης και η επίδρασή τους στην κοινωνία 

    Παππάς, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική με τίτλο ‘Μοντέλα διαδικτυακής διαφήμισης και η επίδρασή τους στην κοινωνία’, εκπονήθηκε στα πλαίσια του Executive ΜΒΑ για την απόκτηση του αντίστοιχου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών. Στα ...

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»