Πλοήγηση ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 747-766 από 15671
-
Explainable reinforcement learning using interpretable models
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Οι μέθοδοι Βαθιάς Ενισχυτικής Μάθησης έχουν επιτύχει υψηλές επιδόσεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης σε διάφορους τομείς όπως τα βιντεοπαιχνίδια και την αυτόνομη οδήγηση. Αυτές οι μέθοδοι ενσωματώνουν τις δυνατότητες ... -
Exploit Kit traffic analysis
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06) -
Exploiting chronic vulnerabilities in GSM by using commodity hardware and software
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Exploration and exploitation of the continental shelf in the Mediterranen Sea through the prism of international environmental law
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12) -
Exploring regulatory designs and product-service offerings to empower end-users and incentivise demand flexibility: a modelling framework in support to low-carbon energy systems
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει αναλάβει σταθερά έναν ηγετικό ρόλο στο διεθνές τοπίο χάραξης πολιτικών για το κλίμα και την ενέργεια υιοθετώντας σχετικές στρατηγικές και προωθώντας μια φιλόδοξη «Πράσινη Συμφωνία» για την επίτευξη ... -
Exploring the impact of health, safety, and well being on seafarers occupational effectiveness
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Αυτή η έρευνα εμβαθύνει στις εμπειρίες των ναυτικών σχετικά με την υγεία, την ασφάλεια και την ευημερία τους, εξετάζοντας πώς αυτές οι πτυχές επηρεάζονται από την οργάνωση και τη δομή της απασχόλησής τους στη θάλασσα. Η ... -
Exports imports and economic growth : empirical results from selected countries
(2007-11-05)The relationships among exports, imports and economic growth in developed and developing countries have been of continuing interest both in theoretical and empirical literature. A large number of empirical studies have ... -
Extensible authentication protocol
(2010-04-30)Τα ασύρματα τοπικά δίκτυα διαθέτουν μια πληθώρα μεθόδων αυθεντικοποίησης χρησιμοποιώντας το EAP (Extensible Authentication Protocol) πρωτόκολλο. Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής, αφού αναλυθεί το παραπάνω πρωτόκολλο, ... -
Extreme value theory and value-at-risk : empirical evidence from the London Metal Exchange
(2007-10-29)Στην εργασία αυτή συγκρίνεται η προβλεπτική ικανότητα οκτώ διαφορετικών μεθόδων Αξίας–σε-Κίνδυνο (VaR), δηλαδή Γενικευμένη Αυτοπαλίνδρομη Υπό Συνθήκη Ετεροσκεδαστικότητα GARCH (1,1) με κανονικά και t-Student κατανεμημένα ... -
Face anti-spoofing detection methods
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07) -
Facial expression recognition using Deep Convolutional Neural Network techniques
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μία μελέτη της ακρίβειας ταξινόμησης του μοντέλου μας στο σύνολο δεδομένων που εξετάζουμε. Για τους σκοπούς της συγκεκριμένης εργασίας χρησιμοποιήθηκε μοντέλο επιβλεπόμενης μάθησης ... -
Factors affecting maritime insurance claims on H&M and cargo insurance in the markets of bulk carriers and tankers : cases analysis
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11) -
Factors that lead to changes in country ratings: a cross country comparison
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018) -
Failure to heed bad weather to blame for tanker deaths
(2007-07-20) -
Fairtrade and modern marketing practices
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Το Fairtrade δημιουργήθηκε με κύριο σκοπό την προώθηση ενός καλύτερου βιοτικού επιπέδου για τους παραγωγούς των αναπτυσσόμενων χωρών καθώς και την ενθάρρυνση της αειφόρου ανάπτυξης των συγκεκριμένων κοινωνιών. Έτσι, θα ... -
Falmouth aims for ship-toship transfers
(2006-01-13) -
Fashion logistics: η χρήση των τεχνολογιών barcode & RFID στον τομέα της γρήγορης ένδυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στο 1ο κεφάλαιο της εργασίας αναφέρονται οι τάσεις του κλάδου της λιανικής στον χώρο της ένδυσης. Αναλύεται η έννοια της γρήγορης μόδας και ο τρόπος που πρέπει να λειτουργήσει η εφοδιαστική αλυσίδα ώστε να ανταποκριθεί ... -
Fashion marketing και digital marketing των Louis Vuitton και Gucci και ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Η παρακάτω εργασία αφορά μία έρευνα πάνω σε luxury goods και συγκεκριμένα στην ανάλυση των στρατηγικών marketing, digital marketing, καθώς και σημαντικών συνεργασιών που έχουν κάνει οι οίκοι Gucci και Louis Vuitton. Αρχικά ... -
Feasibility analysis and appraisal of a new IIoT application and service provider
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-08) -
Feasibility analysis for the establishment of a Sixth Form College in Liverpool
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)