• Blue economy, a framework for sustainable development 

      Μακρή, Αργυρώ; Makri, Argyro (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
      Η παρούσα διατριβή είναι μια μελέτη των δυνατοτήτων της Γαλάζιας Οικονομίας και του τρόπου με τον οποίο θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης. Η έκθεση παρέχει μια κριτική βιβλιογραφική επισκόπηση, ...
    • Blue hydrogen from natural gas : economic, technological and environmental aspects 

      Φραγκεδάκης, Σπύρος; Fragkedakis, Spyros (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
    • Blue ocean strategy : το παράδειγμα της Disney 

      Γαλατσίδα, Βασιλική (2012-02-09)
      Όταν ο ανταγωνισμός σε μια αγορά γίνεται ιδιαίτερα έντονος οι παραδοσιακές στρατηγικές αποδεικνύονται ανεπαρκείς για να εξασφαλίσουν την επιβίωση και την κερδοφορία της επιχείρησης. Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών έχει ...
    • Bonga employees unable to stomach living conditions after salmonella outbreak 

      Άγνωστος συγγραφέας (2004-05-07)
    • Born digital grown digital, Η περίπτωση των ελληνικών super market στην Ελλάδα 

      Ανδρής, Γιώργος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-05)
    • Boxship collides with 

      Άγνωστος συγγραφέας (Lloyd’s Casualty Week, 2007-11-09)
    • BP refused to charter Erika just weeks before it sank 

      Άγνωστος συγγραφέας (2007-03-02)
    • BP switches cargo after Turkish port rejects tanker with Cyprus links 

      Άγνωστος συγγραφέας (2005-08-12)
    • BP’s ‘green’ Alaska tankers halted due to rudder cracks 

      Άγνωστος συγγραφέας (2005-05-27)
    • Brand authenticity and brand empowerment 

      Παπαχρήστου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
      Σε περιόδους όπου επικρατεί αυξημένη αβεβαιότητα, η αυθεντικότητα αποτελεί βασική ανθρώπινη φιλοδοξία, καθιστώντας την ένα βασικό ζήτημα στο σύγχρονο marketing και ένα σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία ενός brand. Παρ’ ...
    • Brand equity στον κλάδο της υγείας συγκριτική ανάλυση ελληνικών νοσοκομείων 

      Σωτηρόπουλος, Αριστείδης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
      Η μέτρηση της φήμης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας (brand equity) είναι περίπλοκη αλλά και σημαντική διαδικασία για μια εταιρία επειδή της παρέχει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της και της δίνει τη δυνατότητα να ...
    • Brand equity: a case study approach 

      Μπουλογεώργου, Ελισάβετ (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
      Καθώς η ποιότητα των προϊόντων έγινε πιο τυποποιημένη και η προσφορά άρχισε να υπερβαίνει τη ζήτηση, η λήψη αποφάσεων για τους καταναλωτές έγινε πιο περίπλοκη. Σε αυτό το πλαίσιο, τα εμπορικά σήματα, brand names, διευκόλυναν ...
    • Brand Love: από την αφοσίωση στην ταύτιση 

      Μπρης, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
      Κεντρικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αγάπης για το εμπορικό σήμα και της σύνδεσης αυτής της έννοιας με την εικόνα, τη δέσμευση και τη συμπεριφορά αγοράς. Η αγάπη για το εμπορικό σήμα είναι μια ...
    • Brand personality destination : the case of Paros 

      Τζουάνη, Ηλιάνα (2010-11-24)
      Ο τουρισμός αποτελεί τη βασική πηγή εσόδων και συναλλάγματος για την Ελλάδα και ίσως τον βασικότερο παράγοντα, ο οποίος μπορεί να συμβάλλει σε περιόδους κρίσεων, όπως αυτήν που διανύουμε στη σημερινή εποχή. Για να γίνει, ...
    • Brand safety και η επίδραση στην ψυχολογία των ανθρώπων 

      Γράβος, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
      Η παρούσα μελέτη εξετάζει το φαινόμενο της ασφαλείας της επωνυμίας (brand safety) μέσω μίας δευτερογενούς εξέτασης της βιβλιογραφίας στο θέμα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της ασφάλειας της επωνυμίας με απώτερο σκοπό ...
    • Brent Oil's forecasting using chaos theory 

      Στάμου, Σπυρίδων Δ. (2013-04-09)
      Από το πρώτο λίτρο πετρελαίου που αντλήθηκε για πρώτη φορά στον κόσμο μέχρι και σήμερα, φαίνεται πως ορίζει τον κόσμο όποιος το κατέχει. Όλες οι βιομηχανίες εξαρτώνται από αυτό είτε με άμεσο είτε με έμμεσο τρόπο. Παραγωγοί ...
    • BREXIT: Το bras de fer με την Ευρώπη 

      Σεμπέκου, Αντωνία - Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
      Το αποτέλεσμα του βρετανικού δημοψηφίσματος που διεξήχθη στις 23 Ιουνίου 2016 σχετικά με την συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μολονότι ήταν αναμενόμενο, προκάλεσε ανησυχία τόσο στην ίδια την χώρα όσο και στην υπόλοιπη Ένωση. ...
    • BRICS και Μέση Ανατολή - αραβική άνοιξη σε Λιβύη και Συρία 

      Πετροπούλου, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Κύριος σκοπός του πονήματος αυτού είναι να εξετάσει τη σχέση των κρατών BRICS με τις χώρες της Μέσης Ανατολής , καθώς και την αντίδραση των κρατών αυτών στις συγκρούσεις που έλαβαν χώρα στην περιοχή της Μέσης Ανατολής. Στο ...
    • Bring Your Own Internet of Things (BYO-IoT) ως μοχλός αυτοματοποίησης διαδικασιών σε σημεία λιανικής πώλησης 

      Νικέλλης, Ιωάννης Ε. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-03)
      Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ενσωμάτωση του Bring Your Own Internet of Things στην εφοδιαστική αλυσίδα μέσω της υλοποίησης ενός συνόλου συνδεδεμένων εφαρμογών (CEA) για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης ...
    • British IMO team rejects bulker double hull critics 

      Άγνωστος συγγραφέας (2004-05-14)

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»