• Marine resources & why humans have to respect them 

      Κούνας, Άγγελος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)
      Η Δ.Ε. αυτή εξετάζει το ζήτημα της ανάγκης για προστασία των θαλάσσιων πόρων από την ανθρωπότητα στο σύνολό της. Παρέχει μια κριτική βιβλιογραφική ανασκόπηση, που συνδυάζει πηγές και αναφορές από τη διεθνή βιβλιογραφία ...
    • Marine salvage - towards a Lloyds open form new perspective 

      Καλλιμασιώτης, Γεώργιος (2012-03-15)
    • Maritime claims and boundary delimitation in the Arctic Region 

      Kominaki, Effrosyni (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)
    • Maritime labor convention in shipping industry 

      Αλαγιάννη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
      Η παρούσα εργασία διαπραγματεύεται το θέμα της Ναυτικής Σύμβασης Εργασίας (MLC 2006) η οποία με την εφαρμογή της ορίζει και προστατεύει τα δικαιώματα των εργαζομένων πάνω στο πλοίο. Με το μηχανισμό επιβολής και συμμόρφωσης ...
    • Maritime Labour Convention 2006 compliance on working conditions on board : the case of Greek shipping industry 

      Παγάνης, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04)
      Σύμφωνα με τους κανονισμούς της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας (ΣΝΕ), το επαγγελματικό περιβάλλον για όσους εργάζονται στη θάλασσα διαφέρει σημαντικά σε σχέση με τις συνήθεις συνθήκες απασχόλησης. Η έλλειψη κοινωνικής δέσμευσης ...
    • Maritime labour convention 2006 effect on shipping industry 

      Μανωλάκος, Βασίλειος Α. (2015-03-16)
      The main purpose of this study is to examine the effect of “Maritime Labor Convention 2006” (MLC 2006), adopted by The International Labor Organization (ILO) on February of 2006, on shipping industry. Special attention and ...
    • Maritime Spatial Planning in the EU and problems and prospects for the Eastern Mediterranean 

      Novak, Cheryl (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
    • Market analysis iron ore & coal and econometric analysis on Baltic Capesize Index 

      Ματσόπουλος, Θεοφάνης Π. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
    • Market efficiency test στα options του δείκτη FSTE-ASE 20 

      Βουρδουμπάς, Αναστάσιος (2002-12-01)
      Σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την υπόθεση της αποτελεσματικής αγοράς (efficient market hypothesis, EMH) στην αγορά χρηματοοικονομικών δικαιωμάτων προαιρέσεως επί του δείκτη FTSE-ASE 20 του ...
    • Market orientation στις ναυτιλιακές εταιρείες 

      Χαλαυτή, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
      Το market orientation είναι ένας από τους κλάδους της επιστήμης του marketing, ο οποίος προτείνει τεχνικές εστίασης στην αγορά, απορροφώντας πληροφορίες από τα επιμέρους τμήματά της και διαμορφώνοντας ανάλογες τεχνικές ...
    • Market structure in european banking 

      Λάζαρη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)
      Σε αυτήν την εργασία, εκτιμώνται εξισώσεις που αναφέρονται στα πρόσφατα επίπεδα του ανταγωνισμού της Τραπεζικής Αγοράς ώστε να παρέχεται ένα benchmark με βάση το οποίο τα αποτελέσματα της Ευρωπαϊκής Νομισματικής Ένωσης ...
    • Marketing metrics in the maritime industry 

      Γέρου, Αναστασία; Gerou, Anastasia (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
      Ένα θεμελιώδες πρόβλημα για τη μέτρηση της αποδοτικότητας της αγοράς και κατ' επέκταση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτήν, είναι ο προσδιορισμός και ο εντοπισμός τόσο των κατάλληλων μεταβλητών και συναρτήσεων ...
    • Marketing plan για ξενοδοχείο στην Κρήτη 

      Κορρέ, Ζωή Ι. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας με σκοπό να ερευνηθεί το περιβάλλον στο οποίο καλείται να ανταγωνιστεί μια ξενοδοχειακή επιχείρηση σήμερα. Στις επόμενες σελίδες ...
    • Marketing plan εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων διαχείρισης του μίγματος μάρκετινγκ 

      Καρπατσή, Σοφία (2006-10-10)
      H συγκεκριμένη διπλωματική αναλύει την διαμόρφωση του μίγματος μάρκετινγκ στις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκίνητων μέσα από το διαδίκτυο. Αποτελείται από 3 κεφάλαια στα οποία και γίνεται θεωρητική παρουσίαση του όρου ηλεκτρονικό ...
    • Marketing plan και επιτυχημένο λανσάρισμα του φαρμακευτικού προϊόντος Daxas στην ελληνική φαρμακευτική αγορά 

      Παπαγεωργίου, Δημήτρης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν η εκπόνηση ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για το επιτυχημένο λανσάρισμα του Φαρμακευτικού προϊόντος DAXAS - το οποίο παράγει και διανέμει η Nycomed - στην Ελληνική αγορά. Tο Daxas είναι ένα ...
    • Marketing plan νεοϊδρυθήσας ξενοδοχειακής μονάδας 

      Καλλιαντάς, Ιωάννης Η. (2006-05-17)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός marketing plan για μια νεοϊδρυθείσα ξενοδοχειακή μονάδα τεσσάρων αστέρων, 181 κλινών στην Ελευσίνα. Το marketing plan αυτό εξυπηρετεί κυρίως δύο στόχους. Ο πρώτος στόχος ...
    • Marketing plan των τουριστικών γραφείων στην Ελλάδα 

      Βουρδούμπα, ΄Αννα Χ. (2006-11-22)
      Σκοπός της μελέτης είναι η καταγραφή, ανάλυση και παρουσίαση όλων των απαιτούμενων στοιχείων για το σχεδιασμό του μάρκετινγκ στον συγκεκριμένο κλάδο. Επίσης, αναλύεται η κερδοφορία και η αποδοτικότητα του κλάδου για την ...
    • Marketing και προώθηση Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων: η περίπτωση των «Γιατρών Χωρίς Σύνορα/MSF» 

      Ridlovschi, Lilia; Ριντλόβσκι, Λίλια (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την εφαρμογή και τη στρατηγική marketing του μη κερδοσκοπικού τομέα ως σημαντικού παράγοντα για τη βιωσιμότητα των ΜΚΟ, αναλύοντας την ανθρωπιστική οργάνωση «Médecins Sans Frontières ...
    • Marketing και τεχνικές προώθησης στο σύγχρονο φαρμακείο 

      Κανατσίδη, Σπυριδούλα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Στην παρούσα εργασία εξετάζεται αν η αξιοποίηση των διάφορων μορφών marketing μπορούν να επιδράσουν θετικά τόσο στην εικόνα και τη λειτουργία των κοινοτικών φαρμακείων όσο και στην εικόνα του φαρμακοποιού στην κοινωνία. ...
    • Marketing υπηρεσιών υγείας: ακολουθώντας τα social media. 

      Κουτρούμπα, Ξανθή (2015-02-20)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή μίας νέας μορφής marketing υπηρεσιών υγείας, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις αρχές της επιστήμης του marketing. ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»