Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος"
Αποτελέσματα 12-31 από 159
-
Executive characteristics and internationalization decisions
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Το ενδιαφέρον της παρούσας μελέτης εγείρεται από το γεγονός ότι η ελληνική οικονομία παρουσιάζει σημαντικά μειωμένη εξαγωγική δραστηριότητα, κάτι επιζήμιο και με αρνητικό αντίκτυπο στην κερδοφορία της. Δεδομένου ότι το ... -
Hotel brand equity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την έννοια και την βαρύτητα του εμπορικού σήματος ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία και τον ρόλο που έχει στις καταλυματικές επιχειρήσεις τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο ... -
Marketing plan και επιτυχημένο λανσάρισμα του φαρμακευτικού προϊόντος Daxas στην ελληνική φαρμακευτική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν η εκπόνηση ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για το επιτυχημένο λανσάρισμα του Φαρμακευτικού προϊόντος DAXAS - το οποίο παράγει και διανέμει η Nycomed - στην Ελληνική αγορά. Tο Daxas είναι ένα ... -
Nation branding - The brand of Greece
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο να μελετήσει την επικοινωνιακή στρατηγική διαχείρισης της εθνικής ταυτότητας ενός κράτους, η οποία είναι ευρέως γνωστή ως nation branding καθώς και τις δυνατότητες που ... -
Neuromarketing : πως η αντίληψη και οι αισθήσεις επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-11) -
Outsourcing marketing σε ελληνικές ΜμΕ: μία ποιοτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Ο ρόλος των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜμΕ), στην οικονομική ανάπτυξη και ευημερία μίας χώρας, είναι μεγάλος και σημαντικός. Οι επιχειρήσεις αυτές απασχολούν μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού, και συμμετέχουν δυναμικά ... -
Participatory place branding μέσω πολιτισμικών γεγονότων : η περίπτωση του Δουργουτίου στον Νέο Κόσμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ενώ η Η Ελλάδα βρίσκεται σε μία κρίσιμη καμπή της σύγχρονης ιστορίας της, υπάρχουν ακόμη τομείς που μπορούν να είναι παραγωγικοί, όπως ο δημιουργικός τουρισμός, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε οικονομική ανάπτυξη τόσο των ... -
Rebranding marketing & corporate marketing. The case of Mondelez
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018) -
Servitization: η διερεύνηση της τάσης αντικατάστασης των προϊόντων από υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Express Publishing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αντικατάστασης των παρεχόμενων προϊόντων στους καταναλωτές με πρόσθετες υπηρεσίες. Στην σημερινή εποχή, η ραγδαία εξέλιξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχει ... -
Social media marketing
(2012-05-28)Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του Web 2.0 ... -
Social media και ελληνικές επιχειρήσεις. Μια ποιοτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η τεχνολογική επανάσταση στα πεδία της πληροφορικής και των επικοινωνιών άλλαξε τον τρόπο οργάνωσης της εργασίας και του επιχειρείν, της επικοινωνίας και της καθημερινής ζωής. Νέα προϊόντα και υπηρεσίες εισέβαλαν με εφαρμογές ... -
The interplay of product and marketing innovation as an internationalization factor
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-30)Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ένα προϊόν/υπηρεσία διεθνοποιείται και το πώς το μάρκετινγκ καινοτομίας μπορεί να βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία. Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ... -
The novel concept of destination love in tourism & marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-28)Ο ουσιαστικός ρόλος της αγάπης, στον τουρισμό και το μάρκετινγκ, έχει τονιστεί από πολλούς ακαδημαϊκούς. Στον τουρισμό, το brand προορισμού -δηλαδή η δημιουργία ενός ονόματος, συμβόλου, λογότυπου, λεκτικού σήματος ή άλλου ... -
To marketing σε εταιρία ενεργειακών εφαρμογών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12-09)Στην παρούσα εργασία αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο το marketing Μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία επιχείρησης η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των ενεργειακών εφαρμογών σε οικιακό επίπεδο. -
Ανάλυση περιεχομένου σε διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης στα πλαίσια της βιομηχανίας της μόδας
(2014-10-22)Η ελληνική οικονομία ταλανίζεται από σειρά παραγόντων τόσο εσωτερικών όσο και διεθνών. Η διεθνής οικονομική κρίση είναι γεγονός και έχει επηρεάσει αναμφισβήτητα τη χώρα μας σε όλους σχεδόν τους τομείς. Ο κλάδος της ενημέρωσης ... -
Ανάπτυξη καινοτόμου προϊόντος (σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας) στην ευρωπαϊκή αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Προκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίον ένα καινοτόμο προϊόν, το οποίο απευθύνεται στην Β2Β (Business to Business) αγορά, σχεδιάζεται, παράγεται, προβάλλεται και προωθείται, θα αναφερθούμε στις βασικές έννοιες ... -
Ανάπτυξη νέου προϊόντος στην παροχή υπηρεσιών - Διατακτικές σίτισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-07)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση της αγοράς των διατακτικών σίτισης προκειμένου να αναπτυχθεί ένα νέο, σύγχρονο προϊόν στην παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Οι διατακτικές σίτισης προσφέρουν πληθώρα ... -
Αξιοποίηση τεχνολογιών διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή τουριστικών εκδηλώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Γλώσσα και διεθνοποίηση υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Η παρούσα εργασία εξετάζει τον ρόλο της γλώσσας κατά τη διεθνοποίηση μιας επιχείρησης, ήτοι τη διαδικασία που ακολουθείται όταν μια επιχείρηση επιθυμεί να επεκτείνει τις δραστηριότητες της σε χώρα του εξωτερικού. Πιο ... -
Διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό και ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων
(2014-07-02)Οι κρίσεις είναι περίοδοι μεγάλης αβεβαιότητας κατά τη διάρκεια των οποίων ο έλεγχος και η δυνατότητα πρόβλεψης των επιπτώσεων τους μειώνονται, είτε χάνονται. Συνεπώς, η Διαχείριση Κρίσεων είναι η συστηματική προσπάθεια ...