• Στρατηγικές μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο των second hand ρούχων : η περίπτωση του Revibes 

      Κόντε, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
      Στην παρούσα εργασία, γίνεται η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εφαρμογή Revibes, μία εφαρμογή που δραστηριοποιείται στην αγορά των second hand ειδών μόδας. Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται μια λεπτομερής ...
    • Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη 

      Πρίφτης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-15)
      Παρόλο που υπάρχει υψηλή σχέση ανάμεσα στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη σημαντική έρευνα για τα αποτελέσματα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις καταναλωτικές αγορές και στην τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική, οι έρευνες ...
    • Το ασφαλιστικό σύστημα στην Ελλάδα 

      Συροκάκη, Αλεξία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το ελληνικό ασφαλιστικό σύστημα προσεγγίζοντάς το από τα πρώτα στάδια θεμελίωσής του έως σήμερα, με παράλληλες αναφορές από τις διεθνείς τάσεις, προκειμένου να γίνει κατανοητή η ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»