• Στρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίου 

      Αργυροπούλου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
      Ο κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή ...
    • Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη 

      Πρίφτης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-15)
      Παρόλο που υπάρχει υψηλή σχέση ανάμεσα στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη σημαντική έρευνα για τα αποτελέσματα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις καταναλωτικές αγορές και στην τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική, οι έρευνες ...
    • Το marketing και το branding προϊόντων ΠΟΠ : ένα ελληνικό case study 

      Τσουκαλά Σταθάκη, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-14)
      Η παρούσα εργασία μελετά την απήχηση που έχουν τα προϊόντα ΠΟΠ και ΠΓΕ, και ιδιαίτερα τα πιστοποιημένα κρασιά, στους καταναλωτές στην Ελλάδα. Πιο αναλυτικά, διερευνάται το πόσο δημοφιλής είναι ο οίνος ΠΓΕ Βερντέα Ζακύνθου, ...
    • Χρώματα συναισθήματα και neuromarketing 

      Γρίβα, Βαρβάρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-20)
      Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιστήμη του Neuromarketing σε συνδυασμό με αυτή του Marketing και του Branding. Μέσα από την ανάλυση της συνήθειας των καταναλωτών θα δούμε τη διαδικασία ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»