• Ο ρόλος του μάρκετινγκ στον ιατρικό τουρισμό. 

      Δημόπουλος, Θεόδωρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-12)
      Λένε ορισμένοι, παροτρύνοντας τους έχοντες την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας, να μην αφήσει η Ελλάδα μία καλή κρίση να πάει χαμένη. Αυτό ισχύει και για την ευκαιρία που ορθώνεται μέσω του ιατρικού τουρισμού. Η χώρα ...
    • Οδοντοτεχνικό marketing-management οδοντοτεχνικού εργαστηρίου 

      Ασπρούδη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
      Τα στοιχεία της διοίκησης και του μάνατζμεντ στα πλαίσια της πορείας και διαχείρισης των επιχειρήσεων αναμφίβολα αποτελούν κεντρικής σημασίας παραμέτρους, σχετικά με το ζήτημα της όσο το δυνατόν καλύτερης οργάνωσής τους. ...
    • Οικονομετρικές μέθοδοι εφαρμοσμένες στο μάρκετινγκ η περίπτωση της παραγοντικής ανάλυσης 

      Καραγεωργοπούλου, Αρετή (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)
      Οι επιχειρηματίες και οι ερευνητές Μάρκετινγκ καλούνται καθημερινά να παίρνουν αποφάσεις, οι οποίες θα οδηγήσουν στην ομαλή και επιτυχημένη πορεία της επιχείρησης. Αποφάσεις σχετικά με την εισαγωγή κάποιου νέου προϊόντος ...
    • Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης μονάδας παραγωγής χρωμάτων 

      Γκιόκα, Ευγενία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)
      Η παρούσα μελέτη σκοπιμότητας εκπονήθηκε με στόχο την οικονομοτεχνική αξιολόγηση του επιχειρηματικού ρίσκου για μια νέα μονάδα παραγωγής οικολογικών οικοδομικών χρωμάτων. Για το σκοπό αυτό, μελετήθηκαν αναλυτικά η αγορά ...
    • Οικονομοτεχνική μελέτη και αξιολόγηση για πλωτό τουριστικό κατάλυμα 

      Κουμπάρδα, Μαρία Στ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιαστεί η περίπτωση ίδρυσης πλωτού τουριστικού καταλύματος στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Λίμνη Ηραίου (ή Βουλιαγμένης), η οποία βρίσκεται δυτικά του Ισθμού, σε ...
    • Πληροφοριακά συστήματα, συστήματα Social CRM, η σχέση τους με το marketing και η χρήση τους στα ξενοδοχεία της Αθήνας 

      Μπακλαγή, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
      Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η μελέτη του βαθμού εξοικείωσης των υπαλλήλων που υπηρετούν σε ξενοδοχεία των Αθηνών με τον όρο και τα συστήματα CRM και παράλληλα διερευνάται η πολιτική που υιοθετούν οι ξενοδοχειακές ...
    • Πολιτικές τιμολόγησης & μάρκετινγκ - Η περίπτωση του τουρισμού 

      Παπαευσταθίου, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
      Η τιμή είναι η μόνη παράμετρος του μείγματος μάρκετινγκ που προσφέρει έσοδα στην επιχείρηση, όλες οι υπόλοιπες συνεπάγονται κόστος, γι΄αυτό παίζει κύριο ρόλο στην επιβίωση, στην εδραίωση και την κυριαρχία της επιχείρησης ...
    • Προσανατολισμός στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων στην ποντοπόρο ναυτιλία 

      Φανταζία, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
      Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τον προσανατολισμό στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ποντοπόρο ναυτιλία. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα ...
    • Πώς επηρεάζει το design την συμπεριφορά του καταναλωτή 

      Μαρίνη, Εμμανουέλα Γ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
      Μια από τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων ήταν η αποδοχή ότι οι καταναλωτές όταν λαμβάνουν μια αγοραστική απόφαση πρέπει να ανταποκριθούν σε περισσότερα πράγματα από ότι ένα χειροπιαστό προϊόν ...
    • Πως η εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα ευνοεί την ένταξη σε μια νέα αγορά για ένα προϊόν 

      Μωραΐτης, Παναγιώτης Χ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
      Σημαντικός κλάδος της γεωργίας είναι εκείνος ο οποίος ασχολείται με την αντιμετώπιση προβλημάτων εντόμων, τρωκτικών και λοιπών παρασίτων υγειονομικής σημασίας. Αρκετά από αυτά είναι υπαίτια ασθενειών μέχρι και θανάτων, ...
    • Στρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίου 

      Αργυροπούλου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
      Ο κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή ...
    • Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη 

      Πρίφτης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-15)
      Παρόλο που υπάρχει υψηλή σχέση ανάμεσα στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη σημαντική έρευνα για τα αποτελέσματα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις καταναλωτικές αγορές και στην τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική, οι έρευνες ...
    • Το marketing και το branding προϊόντων ΠΟΠ : ένα ελληνικό case study 

      Τσουκαλά Σταθάκη, Κωνσταντίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-14)
      Η παρούσα εργασία μελετά την απήχηση που έχουν τα προϊόντα ΠΟΠ και ΠΓΕ, και ιδιαίτερα τα πιστοποιημένα κρασιά, στους καταναλωτές στην Ελλάδα. Πιο αναλυτικά, διερευνάται το πόσο δημοφιλής είναι ο οίνος ΠΓΕ Βερντέα Ζακύνθου, ...
    • Χρώματα συναισθήματα και neuromarketing 

      Γρίβα, Βαρβάρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-20)
      Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιστήμη του Neuromarketing σε συνδυασμό με αυτή του Marketing και του Branding. Μέσα από την ανάλυση της συνήθειας των καταναλωτών θα δούμε τη διαδικασία ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»