• Η επίδραση του φαινομένου stock-out στο marketing 

      Αναγνωστόπουλος, Χαράλαμπος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Στην παρούσα διπλωματική εξετάζεται η σχέση μεταξύ του φαινομένου της έλλειψης αποθεμάτων και της σχέσης του με χαρακτηριστικά της μάρκας (brand trust, brand affect, brand image) και του καταστήματος (store trust, store ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»