• Στρατηγικές διαφήμισης και αποτελεσματικότητα τους στον φαρμακευτικό κλάδο 

      Γεροντούκου, Ευαγγελία - Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Η διαφήμιση αποτελεί μέρος του μίγματος μάρκετινγκ και είναι μια από τις κυριότερες προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, η οποία καθιστά γνωστά τα προϊόντα στους δυνητικούς αγοραστές τους. Για να σχεδιαστεί σωστά η διαφήμιση ...
    • Σχεδιασμός στρατηγικής στο φαρμακευτικό χώρο με χρήση τεχνικών πολυκριτήριας ανάλυσης 

      Μαστοράκης, Κωστής (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12-03)
      Το μέγεθος της φαρμακευτικής αγοράς και η σημαντικότατη συνεισφορά της στην περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο είναι κάτι ευρέως αποδεκτό. Η λήψη αποφάσεων με αποδοτικό και γρήγορο τρόπο ...
    • Τιμολόγηση και κοστολόγηση φαρμάκων 

      Κακλέα, Σταυρούλα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
      Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάλυση του τομέα υγείας και ειδικότερα των φαρμάκων στην Ελλάδα. Η διερεύνηση των συνθηκών, οικονομικών και νομικού πλαισίου, από τις οποίες διέπεται και συνεπώς οι δυνατότητές ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»