Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Φαρμακευτική αγορά"
Αποτελέσματα 13-15 από 15
-
Στρατηγικές διαφήμισης και αποτελεσματικότητα τους στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διαφήμιση αποτελεί μέρος του μίγματος μάρκετινγκ και είναι μια από τις κυριότερες προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, η οποία καθιστά γνωστά τα προϊόντα στους δυνητικούς αγοραστές τους. Για να σχεδιαστεί σωστά η διαφήμιση ... -
Σχεδιασμός στρατηγικής στο φαρμακευτικό χώρο με χρήση τεχνικών πολυκριτήριας ανάλυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12-03)Το μέγεθος της φαρμακευτικής αγοράς και η σημαντικότατη συνεισφορά της στην περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο είναι κάτι ευρέως αποδεκτό. Η λήψη αποφάσεων με αποδοτικό και γρήγορο τρόπο ... -
Τιμολόγηση και κοστολόγηση φαρμάκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάλυση του τομέα υγείας και ειδικότερα των φαρμάκων στην Ελλάδα. Η διερεύνηση των συνθηκών, οικονομικών και νομικού πλαισίου, από τις οποίες διέπεται και συνεπώς οι δυνατότητές ...