Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τουρισμός -- Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 10-21 από 21
-
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: διαφορές εκτιμήσεων και αντιλήψεων της τουριστικής εμπειρίας μεταξύ επαγγελματιών και τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να εξετάσει τη χρήση ενός ιδιαίτερου τύπου διαδικασίας απόκτησης γνώσης (Έρευνα Μάρκετινγκ) μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον (Τουριστικοί Προορισμοί), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως ... -
Μέθοδοι αύξησης των εσόδων στον τουριστικό κλάδο - η περίπτωση του Revenue Management
(2014-09-24)Είναι γεγονός ότι η τιμολόγηση προϊόντων μπορεί να είναι περίπλοκη διαδικασία, και αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν την κερδοφορία. Παρά το γεγονός αυτό, η τιμολόγηση συχνά γίνεται λάθος (ή ... -
Μέσα προβολής μικρών τουριστικών επιχειρήσεων. Μελέτη της περίπτωσης της Κρήτης
(2011-12-14)Η παρούσα εργασία στόχο έχει να διερευνήσει τις μεθόδους προβολής που επιλέγουν οι μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού. Πιο συγκεκριμένα, επιχειρεί να προσεγγίσει τους τρόπους προβολής ... -
Ο συνεδριακός τουρισμός εν πλω στην Ελλάδα: προβλήματα και προοπτικές στην παρούσα οικονομική και πολιτική συγκυρία
(2012-10-04)Ο Συνεδριακός και γενικότερα Επαγγελματικός Τουρισμός είναι μια πολύ προσοδοφόρα μορφή εναλλακτικού τουρισμού που απευθύνεται σε τουρίστες υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου. Ο τουρισμός κρουαζιέρας είναι μια ... -
Οι συστάδες επιχειρήσεων ως παράγοντας ανάπτυξης της οικονομίας και του τουρισμού
(2015-03-26)Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε 3 μέρη. Το πρώτο θεωρητικό μέρος, που προσδιορίζονται αναλυτικά βασικές έννοιες σχετικές με τον τουρισμό αλλά και θεωρίες ανάλυσης όπως τα μοντέλα SWOT και PEST. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η ... -
Στοχεύοντας σε φωλαιακές αγορές: η μελέτη περίπτωσης του Ν. Αρκαδίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09-30)Ο τουρισμός, είναι ένας κλάδος που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την ανάπτυξη της Ελλάδας και στον οποίο δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα κάθε χρόνο για την βελτίωση του και την ανάπτυξη του ώστε να αποτελεί βασικό σημείο ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος
(2011-06-10)Ο στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αναπτυχθεί και να αναλυθεί ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Αρχικά, μέσα από μια ανάλυση του κλάδου τόσο σε ελληνικό όσο και ευρωπαϊκό ... -
Σύγχρονες εφαρμογές marketing ξενοδοχειακών & τουριστικών επιχειρήσεων της Ρόδου
(2009-09-24)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει μια ανάλυση του τρόπου με τον οποίο προωθούνται οι ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις της Ρόδου είτε μεμονωμένα με βάση τις διεθνείς πρακτικές, είτε συνολικά ως τουριστικός ... -
Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία
(2006-08-02)Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών (I.T./ Information Technology) και η υιοθέτηση της από τον επιχειρηματικό κόσμο αποτέλεσε παράγοντα σημαντικότατων αλλαγών με σαφείς επιρροές στο χώρο του ... -
Σχεδιαστικές οδηγίες για e-travel sites
(2011-06-16)Ένα από τα σπουδαιότερα θέματα στο σχεδιασμό γενικά αλλά και στο σχεδιασμό ιστοχώρων ειδικότερα, είναι η επαναχρησιμοποίηση της υπάρχουσας σχεδιαστικής εμπειρίας ώστε να μην είναι ανάγκη να ανακαλύπτουμε τον τροχό σε κάθε ... -
Τρόποι διαφήμισης και προώθησης των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης: Ο ξενοδοχειακός κλάδος.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-22)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τους τρόπους και τις στρατηγικές προώθησης και διαφήμισης των ελληνικών μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Αρχικά, αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο του παγκόσμιου ... -
Ψηφιακή στρατηγική για τουριστικούς προορισμούς: το παράδειγμα της Αρχαίας Ολυμπίας
(2013-12-19)Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να εξετάσει το παρόν της ψηφιακής στρατηγικής στον τουρισμό μέσα στο δυναμικό πλέον τεχνολογικό και εξωτερικό υπερβάλλον (Διαδίκτυο), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως βασικό παράγοντα για την επιτυχία ...