Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τηλεπικοινωνίες"
Αποτελέσματα 15-34 από 62
-
Ενεργειακώς αποδοτικά δίκτυα ασύρματης πρόσβασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει τις καταναλώσεις των σταθμών βάσεως της κινητής τηλεφωνίας και να εξετάσει λύσεις ώστε να πραγματοποιηθεί μία περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης ισχύος σε κάθε σταθμό βάσης. ... -
Ενίσχυση του επιπέδου ασφάλειας σε IMS περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την μελέτη των τηλεπικοινωνιακών δικτύων νέας γενιάς IMS και τις απειλές που δέχονται όσον αφορά την ασφάλεια των χρηστών και των υπηρεσιών τους. Για τον σκοπό αυτό έχει υλοποιηθεί το ... -
Εξαγορές, συγχωνεύσεις και στρατηγικές συμμαχίες στις τηλεπικοινωνίες
(2003-12-01)Το θέμα των συγχωνεύσεων και εξαγορών παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον τόσο από πλευράς επιχειρηματικής στρατηγικής όσο και από πλευράς γενικότερης οικονομικής πολιτικής. Οι στόχοι αυτής της εργασίας είναι να: -
Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες
(2005-01-01)Ο κλάδος της παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας. Οι εταιρείες που δραστηριοποιήθηκαν στον χώρο ήταν αρχικά δύο εταιρείες και μετά την πρώτη πενταετία ... -
Η επιχειρηματική αριστεία στις τηλεπικοινωνίες : αίτηση συμμετοχής στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό "Αναγνώρισης στην Επιχειρηματική Αριστεία", η περίπτωση της InfΟΤΕ
(2006-12-13)Η εργασία αυτή αφορά σε ένα ζήτημα που τα τελευταία χρόνια προσλαμβάνει όλο και περισσότερη σημασία για τις επιχειρήσεις και τους προσδίδει όλο και μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Πρόκειται για την προσπάθεια εφαρμογής ... -
Η εφαρμογή του CRM συστήματος στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών: η περίπτωση της Cosmote
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στη νέα πελατοκεντρική στρατηγική που ακολουθούν οι περισσότερες επιχειρήσεις και στην σημαντικότητα της έννοιας της Διαχείρισης των Πελατειακών Σχέσεων (CRM).Στο πρώτο ... -
Η μέθοδος ABC στις εταιρίες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζονται από σημαντικές και ραγδαίες αλλαγές τα τελευταία χρόνια σε πολλές διαστάσεις. Καθημερινά παρατηρούμε τον κόσμο να αλλάζει τόσο σε κοινωνικό οικονομικό ακόμα και περιβαλλοντικό επίπεδο. ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση, ψηφιακό μέρισμα και ψηφιακή οικονομία
(2012-09-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιλαμβάνει μια τεχνοοικονομική μελέτη για τη μετάβαση της επίγειας αναλογικής τηλεόρασης σε ψηφιακή στον Ελλαδικό χώρο. Αρχικά περιγράφονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά της επίγειας ψηφιακής ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση, ψηφιακό μέρισμα και ψηφιακή οικονομία
(2012-09-07)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στον τρόπο οργάνωσης της διαδικασίας μετάβασης προκειμένου να είναι αυτή επιτυχής, προκαλώντας τον ελάχιστο δυνατό οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό αντίκτυπο. Αρχικά περιγράφονται τα ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση: τεχνικό πλαίσιο μετάβασης, ψηφιακό μέρισμα
(2012-09-28)Το θέμα αφορά την μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση και πιο συγκεκριμένα αναλύεται από το πρίσμα του τεχνικού πλαισίου της ψηφιακής μετάβασης. Πιο συγκεκριμένα, στο εισαγωγικό κεφάλαιο της εργασίας, γίνεται μια ιστορική ... -
Κεφαλαιακή διάρθρωση των τηλεπικοινωνιακών οργανισμών στην Ελλάδα
(2012-11-02)Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών θεωρείται ένας από τους πιο γρήγορα αναπτυσσόμενους και τους πιο ανταγωνιστικούς κλάδους, ενώ επίσης αποτελεί και βασικό πυλώνα ανάπτυξης μιας οικονομίας. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες του κλάδου ... -
Κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ στην Ελλάδα : μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των νέων αναφορικά με τα συνδυαστικά πακέτα τηλεπικοινωνιών
(2009-06-16)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας στις τηλεπικοινωνίες τα τελευταία χρόνια, έδωσε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσφέρουν υπηρεσίες που παραδοσιακά ανήκαν σε διαφορετικούς κλάδους. Αποτέλεσμα του φαινόμενου αυτού, ... -
Κλάδος τηλεπικοινωνιών μελέτη περίπτωσης : κινητές τηλεπικοινωνίες, Joint Venture Vodafone GR - Wind Hellas
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η προσέγγιση της στρατηγικής την οποία υιοθετούν όλο και περισσότερο οι επιχειρήσεις στον κάδο των κινητών τηλεπικοινωνιών μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών. Η μελέτη περίπτωσης επικεντρώθηκε ... -
Κλαδική ανάλυση της αγοράς των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06) -
Μέθοδοι εκτίμησης QoE κατά τη μετάδοση πολυμέσων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)Με την πάροδο της τεχνολογίας, όλο και περισσότερες ανάγκες για επικοινωνία και μετάδοση δεδομένων καλύπτονται, αλλά την ίδια στιγμή γεννούνται πολύ περισσότερες. Η μετάδοση κινούμενης εικόνας θεωρείται πλέον δεδομένη, ... -
Μελέτη επίδοσης DCA αλγόριθμου σε κυψελοειδές δίκτυο
(2009-07-22)Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η ανάλυση της τεχνικής δυναμικής εκχώρησης καναλιού (dynamic channel allocation - DCA) σε ένα κυψελοειδές τηλεπικοινωνιακό δίκτυο και η μελέτη της επίδοσης του συστήματος αυτού με τη χρήση ... -
Μελέτη επίδοσης αναμεταδοτών για ψηφιακές διαμορφώσεις σε ασύρματα κανάλια διάδοσης
(2012-03-12)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη επίδοσης ενός dual-hop ασύρματου συστήματος επικοινωνιών το οποίο εξυπηρετείται από αναμεταδότες (Relays). Εξετάζονται οι περιπτώσεις και των δύο ειδών αναμεταδοτών: Regenerative Relays ... -
Μελέτη και ανάλυση επίδοσης του multipath TCP σε ασύρματα δίκτυα επικοινωνίας
(2013-07-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την ανάλυση του Multipath TCP, ενός νέου πρωτοκόλλου που ανήκει στο επίπεδο μεταφοράς, που έχει ως στόχο την εκπομπή και λήψη δεδομένων σε δύο ή περισσότερες ζεύξεις ταυτόχρονα ... -
Μελέτη και διερεύνηση της ενδοεπιχειρησιακής τιμολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τη σχέση μεταξύ της δυνατότητας των Ομίλων επιχειρήσεων να μεγιστοποιήσουν την κερδοφορία τους και της τιμολογιακής πολιτικής που θα σχεδιάσουν και κατ’ επέκταση θα εφαρμόσουν κατά τη ... -
Μελέτη υποδειγμάτων VAR στην ανάλυση χρονοσειρών: εφαρμογή στις τηλεπικοινωνίες
(2012-10-09)Τα κέρδη, οι αποδόσεις μετοχών και οι κεφαλαιουχικές δαπάνες αποτελούν κάποιους από τους σημαντικότερους παράγοντες στην αξιολόγηση της χρηματοοικονομική επίδοσης μιας επιχείρησης. Ίδιας σημασίας είναι και οι σχέσεις μεταξύ ...