Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Συναίσθημα"
Αποτελέσματα 2-7 από 7
-
Εμπειρικός έλεγχος της συμπεριφορικής θεωρίας του sentiment στο ελληνικό χρηματιστήριο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-04)Αντικείμενο της έρευνας είναι η διερεύνηση της υπόθεσης αν οι επενδυτές επηρεάζονται από τα συναισθήματα τους όταν πρόκειται να πραγματοποιήσουν μια επένδυση στο χρηματιστήριο. Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι τις ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η Συναισθηματική Νοημοσύνη ή EQ (Emotional Intelligence, Emotional Quotient) είναι μια σύγχρονη έννοια, της οποίας η συνεισφορά ερευνάται προκείμενου να καθοριστούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που διαδραματίζουν σημαντικό ... -
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ... -
Συμπεριφορικά υποδείγματα και φυγή προς και από την ποιότητα σε περιόδους ανοδικών και πτωτικών αγορών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-01)Η συμπεριφορική Χρηματοοικονομική και οι πτυχές της όσον αφορά το συναίσθημα επενδυτή αποτελούν ένα ερευνητικό πεδίο, που γνωρίζει αυξανόμενη απήχηση σε αναλυτές και επενδυτές τα τελευταία χρόνια. Μέσα από την αμφισβήτηση ... -
Σχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02) -
Χρώματα συναισθήματα και neuromarketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-20)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιστήμη του Neuromarketing σε συνδυασμό με αυτή του Marketing και του Branding. Μέσα από την ανάλυση της συνήθειας των καταναλωτών θα δούμε τη διαδικασία ...