• Στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά 

      Κουρκουμέλης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η συγκεκριμένη εργασία έχει τίτλο στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά και αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την έννοια του μάρκετινγκ, τον ορισμό του τουριστικού μάρκετινγκ, το ...
    • Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών 

      Μπόρας, Ζαχαρίας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-01)
      Η παρούσα εργασία αποσκοπεί να ορίσει και να αποσαφηνίσει γενικότερα την έννοια της στρατηγικής που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις σε κάθε κλάδο καθώς και το όφελος που έχουν από αυτήν για να γίνουν πιο κερδοφόρες. ...
    • Συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο του χειρουργείου 

      Ζηλακάκη, Κεράσα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η αυστηρότητα και ο τύπος δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Καθαρή διοίκηση δεν μπορεί να καθοδηγήσει στις εξελίξεις λόγω διόγκωσης των περιορισμών και των αγκυλώσεων. Η ιεραρχία από μόνη της μόνο προβλήματα ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»