Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "ΜΗΣΥΦΑ"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Ανάλυση κλάδου φαρμακευτικών εταιρειών: μελέτη περίπτωσης οικονομοτεχνικής αξιολόγησης μονάδας παραγωγής φαρμάκου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων –Ολική Ποιότητα με Διεθνή Προσανατολισμό» του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ... -
Η επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι ... -
Μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (ΜΗΣΥΦΑ), αυτοφροντίδα, αυτοθεραπεία και η συμβολή του φαρμακοποιού (μέσω της παροχής φαρμακευτικής φροντίδας)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσονται θέματα που σχετίζονται με τις υπηρεσίες υγείας που παρέχονται από ένα φαρμακείο, καθώς και το ρόλο που έχει ο φαρμακοποιός ως επιστήμονας υγείας στη σωστή και ολοκληρωμένη ... -
Στρατηγικές διαφήμισης και αποτελεσματικότητα τους στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διαφήμιση αποτελεί μέρος του μίγματος μάρκετινγκ και είναι μια από τις κυριότερες προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, η οποία καθιστά γνωστά τα προϊόντα στους δυνητικούς αγοραστές τους. Για να σχεδιαστεί σωστά η διαφήμιση ...