• Η δύναμη του ηγέτη στις επιχειρήσεις 

      Κώτη, Ελένη Γ. (2014-04-09)
      Η ηγεσία είναι μια σχέση (και λειτουργία) ανάμεσα στον ηγέτη (leader), τον οπαδό -ακόλουθο (follower), τη κατάσταση που υπάρχει και τον προς επίτευξη στόχο. Τα στοιχεία που διαφοροποιούν τα διάφορα είδη ηγεσίας αφορούν τον ...
    • Η σημασία της κουλτούρας στην προσαρμογή των επιχειρήσεων 

      Σιγάλα, Ευαγγελία (2008-03-26)
      Το θέμα της εργασίας αναφέρεται στην σημασία της επιχειρηματικής κουλτούρας στην δυναμική προσαρμογή των επιχειρήσεων στις αλλαγές του περιβάλλοντος. Η δομή της χωρίζεται σε τέσσερις κύριες ενότητες. Αρχικά, αναλύεται ο ...
    • Ηγεσία: θεωρία, μοντέλα και σύγχρονες τάσεις 

      Καραγιαννάκη, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09-30)
      Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα προσπαθήσουμε να γίνει μια πρώτη προσέγγιση σε ότι αφορά τις προϋποθέσεις και τις καταστάσεις που επηρεάζουν την ηγεσία σε ένα έντονα ανταγωνιστικό οικονομικό περιβάλλον. Μετά την αναφορά ...
    • Μορφές επιχειρηματικής αναδιάρθρωσης (spin-offs, sell-offs, equity carve-outs, tracking stocks, LBO's) 

      Μηναϊδη, Δήμητρα (2004-12-05)
      Ο στόχος της εργασίας, είναι η μελέτη και η αποδοτικότητα όλων των μορφών επιχειρηματικής αναδιάρθρωσης που αναπτύσσονται ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Οι εταιρίες αναδιαρθρώνονται προκειμένου να διατηρήσουν ...
    • Ο ρόλος της ηγεσίας στη διοίκηση της αλλαγής 

      Μπαλοδήμας, Δημήτριος Ι. (2008-06-23)
      Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να αναλυθεί η έννοια, τα είδη και εν γένει η όλη διαδικασία μιας εταιρικής αλλαγής. Επιχειρούνται να αποσαφηνιστούν και να οργανωθούν σε μια ενιαία μορφή κάποια από τα θέματα που σχετίζονται ...
    • Ο ρόλος της προσωπικότητας στην άσκηση ηγεσίας 

      Κωνσταντίνου, Άγγελος (2009-06-24)
      Η εργασία αυτή πραγματεύεται το ρόλο των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας ενός ηγέτη στην άσκηση του ρόλου του στο χώρο της εργασίας. Μεγάλο μέρος της εργασίας αυτής καλύπτεται στην εκτενή ανάλυση του θεωρητικού υπόβαθρου ...
    • Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες 

      Σουκάκος, Παναγιώτης Ι. (2008-06-26)
      Το κύριο μέρος της εργασίας ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση και κάνει μια αναφορά στο σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο της νέας, όπως αποκαλείται, οικονομίας επικεντρώνοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαμορφώνουν. ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»