Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εξατομίκευση"
Αποτελέσματα 7-9 από 9
-
Πλάνο μάρκετινγκ καινοτόμου προϊόντος / υπηρεσίας : παραγωγή νέων εξατομικευμένων προϊόντων επιχείρησης στον κλάδο των υφασμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-30)Ο κλάδος της ένδυσης έχει προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον, ιδιαίτερα μετά την εκδήλωση της πανδημίας, καθώς επηρεάστηκαν σημαντικά οι προτιμήσεις των καταναλωτών κι οι στρατηγικές των επιχειρήσεων. Πλέον, οι σύγχρονες ... -
Προσωποποιημένη εμπειρία πελάτη : προτάσεις μάρκετινγκ για τη βελτιστοποίηση της
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-10)Ο σημερινός καταναλωτής είναι ίσως πιο συνδεδεμένος και ενημερωμένος από ποτέ. Η δυνατότητα του σύγχρονου καταναλωτή, να ελέγχει τιμές σε πραγματικό χρόνο, να συγκρίνει προϊόντα/ υπηρεσίες και αξίες, να συνδιαλλάσσεται ... -
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των ιατροτεχνολογικών προϊόντων (medical devices) στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο κλάδος των ιατροτεχνολογικών προϊόντων γνωρίζει σταθερή μεγέθυνση κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, εκτιμάται ως ιδιαίτερα προσοδοφόρος για το μέλλον και παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα παγκοσμίως αλλά ...