Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εξατομίκευση"
Αποτελέσματα 3-9 από 9
-
Δημιουργία διαδραστικής ψηφιακής εφαρμογής με τη Microsoft Kinect κάμερα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Η αφήγηση μέσα από νουβέλες και διηγήματα αποτελούσε, ίσως ανέκαθεν, τον καλύτερο τρόπο έκφρασης, επικοινωνίας και μάθησης στις ευαίσθητες ηλικίες των πρώτων τάξεων του Σχολείου, παγκοσμίως. Καθώς οι τεχνολογικές εξελίξεις ... -
Εξατομικευμένο εσωτερικό πληροφοριακό σύστημα ανθρωπίνου δυναμικού ομίλου ΟΤΕ και η συμβολή του στην βελτιστοποίηση των παρεχόμενων επιχειρησιακών διαδικασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-24)Η παρακάτω εργασία περιληπτικά, αποτελεί όλη τη «ραχοκοκαλιά» - backbone της διαχείρισης και εξατομικευμένου ελέγχου και ανακατανομής του έργου της έκδοσης αδείας για τους εργαζομένους αλλά και την νέα υπό κατασκευή (UAT ... -
Εφαρμογή αλγορίθμων εξατομίκευσης και ομαδοποίησης για το διαδικτυακό παιχνίδι League of Legends
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Το League of Legends είναι ένα ευρέως διαδεδομένο online multiplayer game το οποίο διατηρεί την παρουσία του στο προσκήνιο των online παιχνιδιών εδώ και περίπου δέκα χρόνια. Με πάνω από 32 εκατομμύρια χρήστες, το League ... -
Η υλοποίηση του διαδραστικού σχολιαστικού εργαλείου Annotator ως πρόταση ενίσχυσης της εξατομίκευμένης, ανοιχτής συνεργατικής μάθησης σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές κοινότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στο σημερινό παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα εξετάζουν τρόπους να δώσουν στους μαθητές τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες προς τη κατεύθυνση της «δια βίου» μάθησης. Οι εκπαιδευόμενοι χρήστες ... -
Πλάνο μάρκετινγκ καινοτόμου προϊόντος / υπηρεσίας : παραγωγή νέων εξατομικευμένων προϊόντων επιχείρησης στον κλάδο των υφασμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-30)Ο κλάδος της ένδυσης έχει προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον, ιδιαίτερα μετά την εκδήλωση της πανδημίας, καθώς επηρεάστηκαν σημαντικά οι προτιμήσεις των καταναλωτών κι οι στρατηγικές των επιχειρήσεων. Πλέον, οι σύγχρονες ... -
Προσωποποιημένη εμπειρία πελάτη : προτάσεις μάρκετινγκ για τη βελτιστοποίηση της
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-10)Ο σημερινός καταναλωτής είναι ίσως πιο συνδεδεμένος και ενημερωμένος από ποτέ. Η δυνατότητα του σύγχρονου καταναλωτή, να ελέγχει τιμές σε πραγματικό χρόνο, να συγκρίνει προϊόντα/ υπηρεσίες και αξίες, να συνδιαλλάσσεται ... -
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των ιατροτεχνολογικών προϊόντων (medical devices) στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο κλάδος των ιατροτεχνολογικών προϊόντων γνωρίζει σταθερή μεγέθυνση κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, εκτιμάται ως ιδιαίτερα προσοδοφόρος για το μέλλον και παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα παγκοσμίως αλλά ...