Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ανταγωνισμός επιχειρήσεων"
Αποτελέσματα 15-34 από 59
-
Η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών καλλυντικών προϊόντων σε διεθνές επίπεδο
(2013-06-12)Η παρούσα μελέτη αποτελεί μεταπτυχιακή διατριβή, κατά την οποία ερευνείται η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών εξαγωγών καλλυντικών στη Ρωσία, μία αγορά που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σημαντική αύξηση στην κατανάλωση ... -
Η δημιουργία αξίας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εξαγορά μικρών εμπορικών σημάτων από μεγάλες επιχειρήσεις
(2013-04-11)Η παρούσα μελέτη διερευνά τις συνθήκες, κάτω από τις οποίες η εξαγορά μικρών εμπορικών σημάτων από μεγαλύτερες εταιρείες, οδηγεί σε δημιουργία αξίας για την αγοράζουσα. Ο λόγος που εστιάζει σε εξαγορές μικρών, και συνήθως ... -
Η διαχείριση των ανθρώπινων πόρων στη ναυτιλία
(2014-10-09)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ο τρόπος που επηρεάζουν οι διεθνείς ναυτιλιακές συμβάσεις, πρότυπα και κανονισμοί τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων στα πλαίσια λειτουργίας μιας σύγχρονης ναυτιλιακής εταιρείας. ... -
Η διοίκηση ολικής ποιότητας ως προϋπόθεση για την θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων
(2008-02-14)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο, που μπορεί να διαδραματίσει η διοίκηση ολικής ποιότητας και οι αρχές της, στην επιτυχή διαμόρφωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των ... -
Η εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού ως παράγοντας ανταγωνιστικότητας : εφαρμογή στον τομέα του τουρισμού
(2009-09-24)Στόχος αυτής της μελέτης είναι η κατανόηση της σημασίας του παράγοντα της εκπαίδευσης στις επιδόσεις του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί πως η επένδυση στον ανθρώπινο ... -
Η ενίσχυση του ανταγωνισμού στην ελληνική οικονομία και ο ρόλος της ελληνικής επιτροπής ανταγωνισμού
(2013-06-10)Σε συνθήκες ύφεσης όπως η τρέχουσα περίοδος, η προαγωγή του ανταγωνισμού μέσα από την αναμόρφωση των αγορών των ΚΜ και την άρση των επιχειρηματικών εμποδίων εντός της Ευρωπαϊκής Επικράτειας αποτελεί τη λύση για την ... -
Η στρατηγική ανάπτυξη ενός οργανισμού κοινωνικού ενδιαφέροντος μέσω καινοτόμων δραστηριοτήτων
(2013-06-04)Στην παρούσα εργασία, έγινε μία προσπάθεια να διερευνηθεί το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται μία επιχείρηση και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει την πορεία της. Η διερεύνηση αυτή πραγματοποιήθηκε μέσα από την ... -
Η στρατηγική σημασία της εφοδιαστικής αλυσίδας για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος : παρουσίαση του ρόλου της εφοδιαστικής αλυσίδας και ανάλυση της σημασίας των δραστηριοτήτων της για τη δημιουργία δεξιοτήτων και ικανοτήτων που θα συμβάλλουν στην επίτευξη και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2006-08-10)Η παρούσα εργασία αναπτύσσει τη στρατηγική σημασία και το ρόλο της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία σαν μία λειτουργική δραστηριότητα έχει σκοπό την υποστήριξη της επιχειρηματικής και κατά συνέπεια της επιχειρησιακής ... -
Η συμβολή της επιχειρηματικότητας στην ανάπτυξη των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Το ασφυκτικό οικονομικό κλίμα που επικρατεί στην Ευρώπη σε συνδυασμό με την εξασθένιση των προσδοκιών για ταχύτερη ανάκαμψη συνθέτουν ένα ομιχλώδες τοπίο για το μέλλον της χώρας μας. Η έλλειψη ρευστότητας καθηλώνει την ... -
Η συμβολή του λογισμικού Monopoly στην ανταγωνιστικότητα των εστιατορίων: "The food project: Monopoly"
(2014-11-18)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρείται η παρουσίαση ενός λογισμικού για την διαχείριση και διοίκηση καταστημάτων εστίασης. Σκοπός του λογισμικού είναι η αυτόματη παραγγελία άμεσα από τον πελάτη στην κουζίνα του ... -
Η σωστή διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού : ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη σύγχρονη επιχείρηση. Η περίπτωση της αξιολόγησης προμηθευτών
(2010-01-19)Ο κύριος στόχος της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι να αυξήσει την συνολική αξία η οποία παράγεται. Η αξία η οποία παράγεται από την εφοδιαστική αλυσίδα είναι η διαφορά του τι αξίζει το προϊόν τελικά για τον πελάτη από το ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο σαν παράγοντας ανταγωνιστικότητας στις ΜΜΕ - Η μελέτη περίπτωσης του εκδοτικού οίκου Ψυχογιός
(2014-11-07)Η παρούσα εργασία με τίτλο ‘Ηλεκτρονικό εμπόριο σαν παράγοντας ανταγωνιστικότητας στις ΜΜΕ’’, έχει στόχο να μελετήσει τη στρατηγική του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αποτελεσματική εφαρμογή τω ν μεθόδων της στρατηγικής στο ... -
Θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω καινοτομιών και νέων τεχνολογιών
(2009-07-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται και εξετάζει το ρόλο που διαδραματίζουν η καινοτομία και οι νέες τεχνολογίες στην θεμελίωση διαρκούς ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται ... -
Θεμελίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω του ανθρωπίνου δυναμικού στον τουρισμό
(2013-02-13)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια σειρά πολύ σύνθετων ζητημάτων, δεδομένου ότι η παγκοσμιοποίηση, οι δημογραφικές μετατοπίσεις, η οικονομική αστάθεια και οι τρέχουσες ανταγωνιστικές πιέσεις, δημιουργούν ένα ... -
Θεωρία παιγνίων και συμπράξεις : παραβιάσεις των κανόνων ανταγωνισμού
(2007-11-27)Στη διπλωματική εργασία που παρατίθεται παρουσιάζονται αρχικά οι έννοιες της Θεωρίας Παιγνίων. Αναλύονται η μορφή και τα είδη ενός παιγνίου, η στρατηγική που ακολουθείται σε ένα παίγνιο και πότε συντρέχει η ισορροπία κατά ... -
∆ιερεύνηση της ανταγωνιστικότητας της αγοράς ιδιωτικών (ατοµικών) επιχειρήσεων φυσικοθεραπείας στην Αττική: μια εφαρµογή του µοντέλου του M. Porter
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Η φυσικοθεραπεία αποτελεί µια επιστήµη που παρουσίασε αλµατώδη πρόοδο µέσα στα τελευταία 20 χρόνια, κάτι που έδωσε µεγάλη ώθηση στον κλάδο των ιδιωτικών επιχειρήσεων φυσικοθεραπείας. Πρόκειται για έναν κλάδο που παρουσιάζει ... -
Καινοτόμες πρακτικές σε πολυεθνικές επιχειρήσεις
(2014-11-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται και εξετάζει τις καινοτόμες πρακτικές των πολυεθνικών επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης περιγράφεται η έννοια της καινοτομίας γενικότερα και ... -
Καινοτομία ελληνικών μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-07)Η σημερινή εποχή, παρουσιάζει ιδιαιτερότητες και χαρακτηρίζεται από τις έντονες μεταβολές σε τεχνολογικό, οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο. Οι συνεχείς αλλαγές, κυρίως στο οικονομικό επίπεδο, απαιτούν από τις ... -
Μελέτη επιχείρησης που ανήκει στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών - Wind Hellas
(2012-05-29)Οι πρώτες άδειες κινητής τηλεφωνίας εκχωρήθηκαν μετά από διεθνή διαγωνισμό, το 1992 στις εταιρείες Πάναφον Α.Ε. (VODAFONE σήμερα) και Stet Ελλάς, (WIND σήμερα). Οι άδειες αφορούσαν την εγκατάσταση, λειτουργία και εκμετάλλευση ... -
Μια νέα θεώρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: επιχειρηματική επίδοση στο πλαίσιο του στρατηγικού μάνατζμεντ
(2013-03-05)Παρόλο που το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η επιχειρηματική επίδοση και η χρηματοοικονομική απόδοση αποτελούν θεμελιώδεις έννοιες στα γνωστικά αντικείμενα της στρατηγικής διοίκησης, ή στρατηγικού μάνατζμεντ, και της ...